Change my mind. -Del 14

Tidigare: 
Hon knäpper upp min byxknapp och börjar sakta dra av mig byxorna. Jag ryser tilll och känner
att det nu verkligen inte går att stoppa."Do you want this babe?" Frågar jag stönande. Hon nickar dyst. Bära eller brista tänker jag och börjar kyssa henne mer passionerat medan jag smeker hennes kropp.
___________________________________________________________________________________________

Lexie´s Perspektitv: 
 
Jag vaknar och tittar sakta upp. Det första jag ser är taket. Såklart. Jag sätter mig upp och tittar mig trött omkring. Jag ser kläder som ligger slängda på golvet. Jag ler.  Minnen kommer tillbaka och jag tittar bak på Zayn som fortfarande sover. Min tur att fixa frukost! Jag ställer mig upp och letar igenom Zayns stora garderob. För att vara kille har han mycket kläder. Jag flinar och tar ett par mjukisbyxor. Jag sätter på mig dom och tar en tshirt. Mysigt med stora kläder. Jag går ut i köket och fixar frukost till båda. Jag gör pannkakor som jag vet han älskar. När jag stekt smeten är maten klar och jag lägger upp allt på två tallrikar. Fixar tillbehör och går tillbaka in i Zayn´s rum med en bricka i handen med allt på. Jag ställer det på hans nattduksbord och böjer mig sedan ner mot Zayn, sååå söt när han sover! Jag kysser honom och sakta öppnas ögonen. Han ler och besvarar kyssen. " Du är bäst på att väcka folk.." Säger han trött och jag skrattar. "Japp, titta vad jag har gjort! Värsta kocken. Titta! Jag kan faktiskt också!" Säger jag ivrigt och han tittar på maten. "Haha, herregud! Vad fint. Haha, titta vad du kan!" Säger han sarkastiskt och skrattar. "Skoja, det är jätte fint! verkligen. "Säger han och kysser mig. Jag går runt och sätter mig ner brevid Zayn. Vi äter upp maten med god apptit.
 
När vi står och diskar kommer jag på det... Jobbet.. "Helvete!" Skriker jag och kastar besticken i diskhon så det skvätter. Zayn lägger en hand på min axel. "Vad är det babe?" Säger han oroligt. "Jobbet!! Klockan är 11 och jag började för flera timmar sen! Jag lovar! Jag kommer få sparkeen! Fan!" Jag känner hur tårarna kommer. Zayn drar in mig i hans famn. "Det blir bra.." Mummlar han och jag suckar. Det här blir inte bra. Jag sumpar mitt drömjobb.. Det här kommer han inte acceptera. Jag var ledig igår. "Jag kör dit dig nu, ta det lugnt. Jag fixar det här, okej? " Frågar han och kysser mig. Jag besvarar kyssen. " Jag hoppas det." Jag suckar.
Tumblr_static_tumblr_mfsaz0ukbz1rt7c04o1_r1_250_large
Sedan går direkt in på Zayns rum och plockar upp alla kläder på golvet medans jag sätter på mig dom, klädesplagg för klädesplagg och skiter i sminket. Det är inte viktigt just nu. Jag springer ut och drar i Zayn. Där står han i bara kallingar. "På med kläder. NU! Snälla Zayn skynda!" Gnäller jag och drar i honom. "Jag kommer, jag kommer! En minut är väll inget mot flera timmar?" Han skrattar och jag himlar med ögonen. Han springer in och byter om. 
När han kommer tillbaka går vi ut till bilen. Han kör iväg och jag känner hur nervös jag blir. Dags att börja leta efter nytt jobb då..När vi är utanför affären tar Zayn min hand. "Det blir bra hjärtat." Säger han och kysser mig i pannan. Jag skakar på huvudet och jag går in. Bäst att Zayn inte följer med. Alla kommer bara skrika och Seth vill nog inte ha några mer bortförklaringar med Zayn att göra.  Jag tittar mig omkring men hittar inte Seth. Jag går in i det lilla rummet men där är han inte häller. Jag går fram till Mia som håller på att klippa för fullt. Hon slutar upp och ger mig en varm kram. "Hej! Vart har du varit? Folk har fått omboka, och dom var inte glada.."Säger Mia och suckar. Hon ler ändå, "Hej, jo jag försov mig.. Sov hos Zayn inatt.." Säger jag tyst och hon tittar chockat på mig. Det där var nog inte så bra att jag sa.."VA? Oh herregud! Vi måste snacka mer sen, jag måste fortsätta nu.." Säger hon ivrigt och jag ler. "Ja, men vart är Seth?" Frågar jag och hon tittar upp på mig. "Du har tur, han är sjuk. Men han kommer nog imorgon och då borde du ha en riktig bra anledning till varför alla dina kunder har fått omboka. Jag har skrivit att du var här i tid för din skull. Annars kan du ju bara sjukskriva dig. Funkar väll" Säger hon och jag suckar. Hur tur var det? En på miljonen typ! Jag ler stort. "Tack, Mia. Du är bäst!" Säger jag och kramar henne igen. Hon går tillbaka till sitt arbete och jag går ut till Zayn. " Han var sjuk idag! Hur tur var inte det? " Säger jag och hoppar nästan av lycka. Han tittar chockat på mig. "Tur! Jäkla tur du har.!" Säger han och kysser mig. "Jag ska nog jobba nu för en gångs skull. Åk du, jag ringer ikväll." Säger jag. "Så du vill inte sova hos mig ikväll igen? " Frågar han och gör en ledsen fejk min. "Nej, tyvärr. Måste prata med Zack, jag behöver honom. Vi hörs? Åk till grabbarna du. " Jag kysser honom och han nickar. Han går in i sin bil och åker iväg, jag går in i salongen och börjar klippa. Det är ju trots allt det jag vill. Det är ju trots allt mitt jobb.
____________________________________________________________________________________________
 
Herregud vad dålig insperation jag hade idag... Förlåt alltså för dom korta delarna. Jag lovar att det kommer bli bättre och dom andra killarna kommer nu komma med mera. Plus att jag ska bli bättre på att byta perspektiv. Så ni får från olika. Om ni nu gillar det? :) Kommentera!
 
Är inte jätte nöjd med delen så mobba inte... haha.. Kommer nog del imorgon hoppas jag. Jag vet att det är korta delar men ni får vara glada att jag är så bra på att uppdatera nu! Haha ;D
 
Kommentera!!! Sprid bloggen!!! Var lika bra som ni alltid är!!! Och så ses vi imorgon!!!
 
Puss o Kram, glöm inte: Har ni novellblogg? Kommentera så läser jag mer än gärna, plus kommenterar.

Kommentarer
Izabelle säger:

Alltid lika bra ! :)

2013-03-06 | 23:07:25
Emelie säger:

Superbra! Du vet min novellblogg ;) x

2013-03-07 | 16:39:12
Bloggadress: http://myonedfanfic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback