Change my mind. -Del 13

Tidigare: Han skrattar och tar av sig tröjan och sitter i bara badbyxor. Jag tar av mig mina kläder och sitter bara i bekini. Han granskar mig och jag skrattar. Jag granskar honom också och skrattar. "Haha, snygging" Skrattar han och jag lägger mig ner och blundar. Efter kanske fem minuter känner jag hur jag blir blöt. Jag öppnar snabbt ögonen chockat. Ofc Zayn. Jag skriker och han hånler bara.
____________________________________________________________________________________________
 När han skvätt allt vatten han hade på sig går han ner för att hämta nytt. Då tar jag chansen och springer och hoppar upp på hans rygg. Han får en chock och börjar skratta.
Tumblr_mgasewpzqt1rn4hzqo1_500_large
Han börjar springa ner mot vattnet med mig på ryggen. "Ditt fel." Säger han och jag skriker/skrattar. Han tänker kasta mig i vattnet. "Snälla Zaayn!! " Skriker jag. Han skrattar para och släpper mig när han kommit ut en bit. Jag huttrar till och tar mig upp. Kysser honom och faller tillbaka ner i vattnet. Det var fantaskiskt.  Vi badar en stund till innan vi går upp och värmer oss. Zayn tar fram chocklad, banan, jordgubbar och lite annat. "Wooow" Är det ända jag får fram och ler. Vi äter upp och sedan solar vi ett tag. När jag tittar upp börjar jag att frysa, det hade kommit moln. Typiskt London.. suckar jag och Zayn vänder sig åt mitt håll, "Ska vi dra hem till mig?" Frågar han och ler. Jag nickar och vi packar ihop.
 
_          _           _
 
Vi sitter i Zayn´s lägenhet och äter middag. Han hade lagat maten och det blev en enkel köttfärsås. Vi dricker vin till och bara pratar. Jag gillar verkligen Zayn, det är så lätt att prata med honom. Han är så enkel på något vis. "Hur går det med Lindsey?" Frågar han och smeker min hand. Jag suckar. "Det går väll bra antar jag.. Eller nej. Stor lögn. Det Går som det går, jag bryr mig inte riktigt." Säger jag och han förstår. Vi hjälps åt med att diska och sätter oss framför teven. Zayn sätter på filmen den klassiska "Dear John." För mig är den klassisk eftersom jag sätt den ett antal gånger om man säger så. Men den är ju sjukt bra. Vi myser till filmen och han kysser mig då och då. 
 
Zayn´s Perspektiv:
 

Jag ville bara göra illa den där Lindsey. Hon förkänade verkligen inte att vara Lindseys vän. Lexie är mycket bätter än så.. Om knappt två veckor åker jag på Europa turne och är borta i ungefär 6 månader.. Jag vet inte hur jag kommer klara av det..Dear John var en bra film. Lite för"tjejig" För mig men annar så. Jag tittar på Lexie som börjar kyssa min hals. Jag skrattar. "You know i like that.." Säger jag och ryser i hela kroppen. Hon nickar. "Thats why i´ll do it!"Hon skrattar och sätter gränsle över mig. 
Hon börjar kyssa mina käkben och hals. Jag stönar lätt och trycker henne närmare mig. " You like this? "säger hon och smeker min mage. " Yes.."säger jag lågt och kysser henne. 
Hon skrattar och drar av mig T-shirten jag har på mig och börjar kyssa min mage. 
Jag kysste hennes hals och drog mina läppar över hennes käkben. Jag kände hur hennes hand letade sig in under mina byxor. Jag känner rysningen i kroppen och  reser mig upp och tar henne i min famn och letar upp sovrummet. Hon var så fin. Jag tror jag älskar henne. Jag vill det här. Tänker jag och slänger henne ner på sängen och lägger mig över henne. 
Jag förflyttar mina händer innanför hennes tröja och knäpper sakta upp hennes bh medan jag drar av henne tröjan. Hennes andning ökar och hon smeker mina axlar. Jag kysser hennes nykelben och smeker hennes ben. 
Hon knäpper upp min byxknapp och börjar sakta dra av mig byxorna. Jag ryser tilll och känner
att det nu verkligen inte går att stoppa."Do you want this babe?" Frågar jag stönande. Hon nickar dyst. Bära eller brista tänker jag och börjar kyssa henne mer passionerat medan jag smeker hennes kropp.
__________________________________________________________________________________________
Jag är såååååååååååå jävla dålig på att skriva sånna här delar.. Känns inge bra men det här var inte så farligt. Jag vet att vissa vill men någon får gärna skriva det istället för mig... Älskar era kommentarer. Älskar er!!! 5 kommentarer? Jag vet att ni kan!! Förlåt för kort del men hinner inte just nu!
 

Puss o Kram xx

Kommentarer
Tove säger:

MEEER DEN ÄR JÄTTE BRA OCH DU ÄR JÄTTE DUKTIG!!!:D

2013-03-04 | 16:45:34
Izabelle säger:

Jätte bra !!! Älskar ditt sätt att skriva på !! :)

2013-03-04 | 17:27:29
Tove säger:

MEEER!!!:D

2013-03-04 | 18:02:09
Tove säger:

MEEERMEERMEEER!!!!:D

2013-03-04 | 18:02:47
Tove säger:

ÅÅÅÅ DEN ÄR SÅ HIMMLA BRA!!!!:D

2013-03-04 | 18:03:29
Wilma säger:

Så himmla bra !! När kommer nästa del ? :)

2013-03-04 | 20:28:08
Felicia :) säger:

Hej Matilda!
Jag är en utav dom som skriver "One Mistake Can Change Your Whole Life". Du bad oss kika in på din blogg och jag tyckte det lät intressant så jag har läst några kapitel idag. Jag tycker att du skriver en bra fanfics där det händer oväntade och mysiga saker! Det är bra kapitel och man förstår att dom gillar varandra! Jag tycker du skriver bra! Så keep it up! Nu ska jag fortsätta läsa! (förlåt för den långa kommentaren)
Kramar :)

Svar: Åååå Vad glad jag bliir!! Tack :) Betyder mycket att just du läser den, älksar din fanfic!! :D
Matilda

2013-03-05 | 08:59:14
Bloggadress: http://onediirectionfanfics.blogg.se
Olivia säger:

superbra! ska sitta och läsa igenom alla delar ikväll! :D
Har btw precis skapat en ny novellblogg om one direction, men än så länge så har det inte kommit ut någon del, men snart så. Men du får jättegärna kika in på min blogg, om du vill & har tid. Kram♥

2013-03-05 | 18:23:05
Bloggadress: http://onednoovell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback