Bra nyheter, kanske...?

Asså jo. Denna bloggen lägger jag ner.. Men jag har en ny blogg fast på devote.se jag har gjort där istället för att jag är bättre på devote.. Har börjat på en novell där idag. På den kommer jag lägga upp när jag har tid, nu på påsken varje dag men på vardagar kanske var tredje eller varannan dag. För jag har inte tid.. Och ni tjatar..  Så vill ni fortfaranade läsa det jag gör klicka här . Men om ni bara läser för att tjata på mig så... Snälla gå inte in där, jag lägger ner så mycket tid jag kan! Det är alltså en helt ny novell, fast med samma typ kändisar som den första novellen jag gjorde här.. Älskar er som är snälla och kommenterar.. Men dom som bara tjatar... Nej.. Ni som har novell och går i skola förstår mig.. Hoppas jag i alla fall. Så gå in där om ni vill, skulle bli glad. Men vill inte ha dåligt samvete.. Ni kan klicka på bilden där nere.. lool 
 
 
Tumblr_mkmrmpycte1s93ygio1_250_large
 

Kommentarer
Emelie säger:

Jag vet hur det känns, man blir så jäkla pressad av att alla tjatar om nästa kapitel, jag vet hur det är. Jag blev så grymt ledsen när jag såg att du skulle lägga ner novellen men mitt humör höjdes snabbt när jag såg att du ska börja med en ny fast på devote. DINA NOVELLER ÄR GRYMMA, GLÖM ALDRIG DET! Om du vill ha hjälp med något, fråga något eller bara snacka så kan du maila mig på: [email protected] Kram :) xxx

Svar: Taack.. :) Blir så glad när du kommenterar hela tiden och det betyder jätte mycket för mig! Ja det ska jag göra! Kram :) xxxxxxxxxxxxxxxx
Matilda

2013-04-02 | 20:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback