Change my mind. -Del 17

(Bild kommer ikväll, kan inte spara bilder nu pga en grej)
 
Tidigare: Jag smälte nästan när han sjöng så. Medans dom andra fortsätte med låten satt han och stirrade på mig.Efter låten kom alla killarna ut till mig, eftersom det var den sista för dagen. Zayn kommer framm till mig och tar tag i mina händer. Tittar rakt in i mina ögon och böjer sig fram. Han kysser mig passionerat. Efter kyssen säger han: "Förlåt.. Jag behövde bara.. Klarade inte av att se på dig utan att få kyssa dig!" Jag känner hur jag rodnar och tittar på dom andra killarna som står där helt chockat och stirrar. Awkward.
__________________________________________________________________________________________
 
Jag hör hur dom klappar med händerna och tjuter. Vågar inte titta upp. Lite awkward. "WOW! Visste inte att ni blivit så bra vänner!" Tjuter någon, jag tittar upp och märker att det var Niall. Jag tittar på Zayn som ler kaxigt. "Är ni ett par? Bra jobbat Malik!" Säger Harry och slår till han på armen. "Nej?" Får jag helt plötsligt fram.
 
 
 
Zayn tittar besviket på mig. " Men ge dig! Det ser man på er, plus att Zayn inte brukar kyssa vem som hällst om du tror det!" Säger Louis och skrattar. "Okej förlåt, vi dejtar kan man säga?" Säger jag och tittar på Zayn. Nu ler han mer. Killarna börjar prata, för att vara killar snackar dom så mycket att man får ont i huvudet. Det börjar ringa på min mobil och jag tar upp den ur min väska som jag tagit med mig.På displayen står det "Lindsey" Jag suckar. Jag är inte så jätte sur längre då vi smsat och snackat via telefon. Jag har förlåtit henne men jag känner mig stel och inte vågat träffa henne. Jag svarar: "Hej, de är Lex" Jag går lite ifrån killarna för att kunna höra henne. " Hej! Vad gör du?" Frågar hon och jag suckar lite lätt. " Är med killarna,vadårå?" Svarar jag. " Jaha.. Tänkte att vi kunde hitta på något, men om du är med dom.. Jag vet, kan inte jag få komma? Snälla, jag skulle gärna vilja träffa dom.. Du vet ju att jag gillar dom!" Jag skrattar lite för mig själv. Jag kom nu på att hon är ett stort fan av dom. Om man tänker efter, jag fattar varför många gillar dom. Ser bra ut och bra personligheter. "Okej då, men jag vet inte om det är okej för dom. Vänta jag ska fråga." Jag håller för micken och går ut till killarna igen. "Hörni? Är det okej om min kompis Lindsey är med idag? Eller vad ska vi göra?" Frågar jag och dom tittar på varandra lite snabbt. "Ja, såklart hon får. Det var hon som var modell va?"Frågar Harry och blinkar med ena ögat. Liam slår till han på armen och jag ler. "Vi tänkte bara gå runt i London, men vad vill ni hitta på?" Frågar Liam och jag nickar. "Okej jag kan säga det till henne." Jag för mobilen mot örat och börjar snacka. " Det gick bra, alltså du får vara med. Har du någon ide på vad vi kan hitta på?" Frågar jag henne och jag hör hur hon funderar. "Jaaa, tack. Jag vet faktiskt inte. Vi kan väll fika eller något..?" Då kommer jag på att vi kan dra till milkshake city och träffa henne där. " Kan vi inte träffa dig på milkshake city? Var skitlänge sen!" Hon svarar att hon vill det och att vi ska träffa henne där om en kvart, nu var klockan 15.00. Killarna tycker också det var en bra ide. Vi börjar gå mot milkshake city och Zayn tar min hand. Först rycker jag ifrån, men sedan tar jag tag i den igen. Har inte vant mig vid att dom vet. Jag ställer mig på tå och viskar till Zayn: "Fansen?" frågar jag osäkert. Dom kommer bli som galna. "Jag fixar det." Är det ända han säger och ler. Jag ler oroligt tillbaka och efter tio minuter är vi framme. När vi kommer in ser jag Lindsey sitta vid ett bord med solglasögon. Hon får syn på oss och lyfter sakta av glasögonen.
 
Hon granskar Harry och ställer sig upp. Hon hälsar på Liam, Niall och Zayn. Konstigt nog är hon inte alls närvös, eller det synns inte i alla fall. Hon kommer fram till mig och kramar om mig. "Jag är fortfarande sjukt ledsen. Älskar dig bästa vän." Viskar hon och ler mot mig. Pjuh... Bästavän? inte än i alla fall. Tänker jag och hon går mot Harry. Harry drar en hand genom håret och tittar upp på henne. Hon som skiner upp i en sol.  Det är något mellan dom. Hon ser mycket gladare ut än när hon hällsade på dom andra killarna. "Heej, Harry." Säger Harry och ger henne en kram.
"Lindsey" Ler hon och vi går för att beställa. Hon har väll sin dumma kille? Varför bli så glad över att se Harry? Okej hon är ett fan, men som vadå? Jag och Lindsey bestaller en 1D shake for att vara snalla |Nogot har hant med mitt tangentbord so jag inte kan skriva aao, haha hoppas ni fattar nogot, jag ska fixa det nu och bestammer att avsluta den har delen pga detta, forlat har en cp data.... kan inte spara bilder och bilden kommer upp ikvall, sooooo ledsen, tack for kommentarerna, ni ar bast <3 xD
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback