Handling

Ashley Persson bor i stockolm med sin mamma och pappa. Hon är 17 och har precis fått sommarlov och ska börja sista året på gymnasiet efter sommaren, hon har en kille som heter Tyson och han är 19 år. När skolavslutningen var avslutad och hon var hemma så ringde det på hennes mobil och det var polisen som sa att hennes föreldrar  varit med om en bil olycka. Dom överlevde inte och Ashley måste flytta till sin moster som bor i London. Hon måste lämmna sin pojkvän och sin bästa vän Molly om två dagar för att åka iväg till London.
_____________________________________________________________________________________________
Okej jag är ganska dålig på det här men jag har läst miljoner novellbloggar innan och hoppas att ni kommer gilla den. När hon kommer till london kommer jag ha engelsk text när dom säger något, mer verkligt då tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback