A Summer To Remember. - Del 9

       (Move into an apartment
        with my best friend)
Tidigare: 
 sen tittar jag på Harrys sms, " Hej, vill du hitta på något när jag kommer hem till London? Saknar dig faktiskt!xxx" Haha åå vad gulliga dom är, dom måste båda ha suttigt med sina mobiler och smsat med mig. haha, jag som brukar vara forever alone. "Ja jätte gärna! Saknar dig mer!! Är det fint i Dublin?xxxxx" Jag skickar det och tittar på Molly som stirrar på mig.
-VAD SKREV DOM TILL DIG BÄSTAVÄN? Frågade hon ivrigt.
____________________________________________________________________________________________
-Hahaha ta det lungt bejb! Jo Zayn frågade om jag hade roligt med Perrie idag och han skrev att han saknade mig. Säger jag och ler stort,
- Omggg, Zayn Malik saknar min bästa vän!!!! Gud vad jag älskar att du flytta hit!!! Harry då!?, säger Molly ivrigt.
- Han skrev att han saknar mig och han frågade om jag ville träffa honom när han kommer tillbaka ifrån Dublin!!
-Och du svarade?!
-Ja såklart dummer!. Säger jag och slår till henne lätt på armen.
Vi fixar oss för att sova och vi lägger oss i var sin sida av sängen, ögonlocken blir tyngre och jag somnar.
 
*
*
Nu är det 2 dagar kvar tills killarna kommer hem och idag ska vi flytta till min lägenhet. Vad jag vet är lägenheten redan designad och det finns möbler och allt där, det ända vi behöver ta med är kläder och mina egna saker, såklart så ska jag inreda med egna grejer också. Är så spänd, det ska bli så kul!! Molly ska bo där med mig i en månad, sen ska hon åka hem, det ska bli så jäkla kul. Nu med killarna och allt! Känns som en nystart på livet. Jag har packat ner alla mina saker, och eftersom jag inte bor här igentligen och bara kom hit med två stora väskor så går det ganska fort att packa allt och Molly har ändå inte packat upp sina grejer än så vi åker till lägenheten med hjälp av taxi och med rätt adress så är vi framme på nolltid, vi går upp med alla grejor 2 trappor upp där lägenheten är, vi går in och det är verkligen jätte fint!
-Vardagsrum och kök berdvid-
 
Det var verkligen våran stil och den var perfekt i storlek, walkincloset med massa kläder i. Underbart! Vi packar upp och det finns ett sovrum med dubbelsäng och ett gästrum på övervåningen. Molly ska sova i gästrummet och jag i sovrummet, vi packar upp alla saker och vänjer oss vid lägenheten, alltså chillar och det gör vi hela dagen. Sedan avslutar vi det med filmmarathon!  
*
*
Killarna kommer hem idag och igår var jag och Molly och shoppade. Idag tänkte jag åka hem till Harry och överaska honom, jag fick adressen av Zayn och nu håller jag på att fixa mig för jag ska dit. Zayn hade skrivit på sms att alla killarna hade åkt hem till sig så varför inte dra till Harry? Jag har ett par turkosa höga shorts med en svart topp och mina rosa pumps sen drar jag iväg. 
-Hejdå, drar nu då. Skriker jag till Molly.
-Okej bejb, Kyss honom om du får tillfälle, okej?
-Okej. Skriker jag och skrattar.
När jag är utanför hans lägenhet knackar jag på, han öppnar och står bara i jeans och bar överkropp. Jag får nästan en chock när jag ser hur vältränad han är. Siiiitt vad sexig han är. Okej, inte tänka så
-Oj Hej! säger Harry och kramar om mig. " kom in, jag ska bara sätta på mig en tröja, kommer strax" Jag går in och hittar till hans kök och sätter mig på en av hans barstolar, väntar. 
-Sådär. Säger han och kommer in i rummet, "kul att du kom. Var det något du ville?"
- Nej jag ville bara träffa dig men jag kan gå om du är upptagen...
- Nejdå stanna här! Vad vill du kanske se film eller vad ska vi göra?
- Film blir bra. Säger jag och ler.
-Är du hungrig? Vi kan ju laga mat innan, jag är vrålhungrig.
- visst! Roligt, jag är sämst på att laga mat! Skrattar jag 
- Jag gör det!, 
 
Han tar fram kyckling och lagar till något medans jag sitter och tittar på, vi har det riktigt trevligt och vi pratar medans han är upptagen med sin matlagning.
Så söt när han står och lagar mat. När han är klar så äter vi vid matbordet och pratar om allt möjligt. Mellan himmel och jord
_________________________________________________________________________________________
 Förlåt, säkert världens tråkigaste och kortaste del men har inte världens största insperation och fantasi idag så gjorde den här för er skull, har ni några tips på vad som kan hända eller någonting så kan ni bara slänga in en kommentar eller två ;)
 
Kommentera! Kommer del imorgon runt klockan 15.00
Kramis xx

Kommentarer
Mari säger:

Hej! Kan du vara så snäll att du kollar på One directions nya video Kiss you så att dom kanske får det nya rekordeT inom "mest tittare inom 24 timmar) skulle bli jätte glad om du kunde göra det :)SPRID VIDARE ÄR DU SNÄLL! :)

Svar: Hej! Omg skojar du med mig eller? Haha förlåt men har sätt den typ 100 gånger, haha visst :D
Matilda

2013-01-08 | 15:31:58
Bloggadress: http://directioners4ever.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback