A Summer To Remember. - Del 8

 
Tidigare: 
-Perrie? Tänker du betala 100 000 kronor?
-Nej men det får Zayn göra när han kommer hem, jag ska ha den här! Jag skrattar åt henne.
-Vi skulle aldrig ha gått in gär, kommer drömma om den, haha.
Vi går ut från affären tomhänta. Vi sätter oss på ett Cafe och fikar, ofc starbucks. När vi står i kön för att beställa knackar någon mig på axeln, jag vänder mig om och ser vem det är.
___________________________________________________________________________________________
 
- MOLLY!!!!!! Skriker jag och alla i butiken stirrar på mig. Jag slänger mig i hennes famn. "Du skulle komma imorgon sa du?!"
- Ja men jag är redan här, dah. Haha förlåt, jag skulle komma och överaska dig men jag avslöjade ju mig men jag var redan här så jag checkade in på hottel så att jag skulle kunna komma imorgon istället och nu skulle jag bara köpa en kaffe och så är du här! Jag har precis checkat in på ett hotel för jag visste inte om jag kunde sova hos dig inatt.
- Men ofcourse du kan älskling!!!Skriker jag och Perrie tittar konstigt på mig, såklart hon inte fattar svenska. 
-Oh sorry, this is Perrie. Perrie this Molly. Molly bara stirrar på henne sen skriker hon,
-Omg!! You are Perrie Edwards!! Im a realy big fan!
-Haha thanks, but can we buy coffe now? I realy want too. Gnäller hon och ler sen.
- Sure! 
 
Vi beställer en kaffe och en muffin var. Vi sätter oss vid ett bord och Molly är helt nervös.
-Bejb ta det lugnt, hon är ju jätte snäll., Jag försöker lugna henne.
-Veeet! Men hon är ju lixom Perrie Edwards!!
- What is it? You said my name?
- She just glad too meet you, blinkar jag till Perrie. Hon skrattar förstående.
-Glad to meet you too!
Vi fikar klart och har det jätte trevligt. Efter det så shoppar vi massa saker och går till Mollys hottel för att checka ut henne och ringer taxi och åker med alla saker hem till mig. Vi sa hej då till Perrie vid hottelet för hon skulle till sin mamma idag så hon var tvungen att gå.När vi var framme vid mig släpade vi upp alla väskorna för trappan och när vi var på andra våningen för att hissen var trasig så kom Josh ut ur sin lägenhet vilket var tur för han hjälpte oss upp med väskorna,
- Tack så jätte mycket Josh! Säger jag och kramar om honom.
-Var så lite, men jag måste gå nu sötnos. hejdå. Han springer ner för trappan och Molly flinar.
- olala sötnos,
-Käften. Säger jag kaxigt och går in. Vi packar upp allt vi shoppat, jag köpte parfymer från victorias secret och lite underkläder, sen köpte jag  en ljusrosa skitsöt klänning, rosa skitsnygga pumps och en blommig bikini. Molly köpte liknande saker.
-Gumman hur mår du nu här i London?
- Det är väll okej, har ju bara vart här i några dagar. Men Tyson ringde för några dagar sen och ville ha tillbaka mig. Hatar honom! Säger jag och en tår rann längs min kind." Han som tidigare på dagen sa att han älskat mig. Blir så jäkla ledsen asså. Annars så är det bra, du då gumman" Jag torkar bort några tårar och ler.
- Det är bra! 
- Gumman, vi pratar alltid bara om mig. Nu pratar vi om dig!
- Jag mår skitbra. Här med dig. Säger hon och ler Överdrivet stort.
 
Tumblr_mg0bx2k7fa1ricdkto1_500_large
Mollys perspektiv:
-Du är galen, du vet det va? Säger Ashley och skrattar.
- Japp!! Säger jag och ler stort. Nu ser jag vad hon har på sig. Klänningen hon hade på sig dagen Tyson var otrogen. inte okej.
- Av med den!!! Skriker jag.
- Haha va?
- Klänningen, ta av den så klipper vi den i småbitar.
- Aldrig! Den var skitdyr. och ty köpte den...
-Ja men där hör du! Ty köpte den plus att du hade på dig den när han var otrogen, jag vägrar låta dig ha på dig den! Vi ska få bort honom ur dina tankar, så vi klipper sönder den. Jag vet du ska tacka mig sen, jag är världens bästa vän! Säger jag.
- Okej då, jag fattar men jag gillar inte att du säger till mig vad jag ska göra, haha. Hon tar av sig den och tar på sig en tshirt med mussepigg tryck, mycket bättre. Hon springer och hämtar två saxar och kommer tillbaka. Vi river och sliter i klänningen tills den är en trasa.
- Fan vad skönt. Nu raderar jag honom i mobilen också.
- Har du inte gjort det en? oh herregud du har verkligen inte gjort det här förut.
- Förlåt men jag brukar inte bli dumpad, säger hon och lipar med tungan.
- Käften...Vi börjar asgarva.
 
Pia hem och ser oss ligga ner på golvet med saxar och en sönder-riven klänning och asgarvar.
-Vad har hänt här då? Säger hon och ler.
- Oj hej, Molly kan väll vara här idag också? Hon kom hit tidigare än vad hon trodde.
- Ja men om ni vill kan du ju flytta tidigare här ifrån så kan ni bo i din lägenhet. Asså jag vill inte bli av med er men jag förstår att ni kanske inte vill vara här med mig. Ni håller på att bli vuxna nu.
- Oh cool morsa du var då! slänger jag ur mig och ser Ashleys ansiktsutryck. "Förlåt jag menade inte så hjärtat"
- Det gör inget, säger hon och ler. " Men okej kan vi flytta imorgon då? Jag kommer självklart att komma hit ofta, om du nu bryr dig."
-Klart jag gör gumman, ta bort det här från golvet och gå in på erat rum nu! Säger Pia och går iväg. Vi går in till Ashleys rum, Omg så stort. Det plingar till i Ashleys mobil och hon tar upp den ur fickan.
 
Ashleys perspektiv:

Jag tar upp mobilen och ser att jag har fått två sms, ett från Harry och ett från Zayn. 
-Ojojoj, poppis bland One Direction. Säger Molly som står bredvid mig och ser min mobil. Jag går och sätter mig i sängen och trycker upp det från Zayn först: " Var det trevligt med Perrie idag? Saknar dig. xx" Oj, visste inte att han saknade mig, men jag saknar han också fast jag träffat honom 2 gånger. Han är något speciellt. Men han har Perrie och jag menar inte speciellt på det viset. Jag svarar att jag hade jätte trevligt och saknar honom med sen tittar jag på Harrys sms, " Hej, vill du hitta på något när jag kommer hem till London? Saknar dig faktiskt!xxx" Haha åå vad gulliga dom är, dom måste båda ha suttigt med sina mobiler och smsat med mig. haha, jag som brukar vara forever alone. "Ja jätte gärna! Saknar dig mer!! Är det fint i Dublin?xxxxx" Jag skickar det och tittar på Molly som stirrar på mig.
-VAD SKREV DOM TILL DIG BÄSTAVÄN? Frågade hon ivrigt.
___________________________________________________________________________________________
Var det okej? :) Tack för alla kommentarer ni är fortfarande bäst! xx
 
Var det krongligt med det där att hon kom en dag tidigare och så? Om det är något ni undrar över är det bara att kommentera, Kramiiiiis!!!
 
Puss xx

Kommentarer
Louise säger:

MER!

Den är jättebra! :)

Svar: Tack! :), när vill du ha en ny del? x
Matilda

2013-01-07 | 12:09:56
Bloggadress: http://onedirectionnovellblogg.bloggplatsen.se
ayya säger:

Jättebra är en ny läsare ;)

Svar: Tack för du läser och hoppas du stannar kvar :) xx
Matilda

2013-01-07 | 17:57:57
Bloggadress: http://onedirectionrockme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback