A Summer To Remember. - Del 6

Tumblr_mfc89nbei91rs4znro1_250_large 
 
 
 
-Woooooooow, tjuter jag och tittar på Zayn. "Gud vad fint" fortsätter jag och Zayn flinar.
- Haha ja det är väldigt fint, kom nu. säger han och börjar gå mot huset, han öppnar dörren, håller upp den för mig och jag går in. Jag var skitnervös.
________________________________________________________________________________________
 
-Ta det lugnt sötnos, dom kommer älska dig!, säger Zayn och stänger dörren efter sig och nu står vi båda för att ta av oss skorna. När jag håller på att snöra upp mina Converse ser jag två fötter ställa sig framför mig jag ser att det inte är Zayns fötter. Jag tittar upp på personen och ser att det är Harry Styles.
- Hej, haha behöver du hjälp? frågar han glatt. Jag ställer mig upp fast jag har inte fått upp skorna än, jag ger honom en kram och han besvarar den.
- Hej, Ashley heter jag, säger jag och skakar honom i hand efter kramen. Konstigt nog var jag inte alls nervös längre, nästan för modig. 
-Harry Styles.
-Nähe, som om jag inte visste det! Man ser ju dig överallt! säger jag och ler.
-Haha, du svarade aldrig på min fråga. Behöver du hjälp? Han ler han med, jag ser att Zayn inte är kvar i hallen och har väll antagligen gått till dom andra. 
- Nej. Men en sak jag behöver hjälp men är att hitta till dom andra sen. Det är verkligen jättestort här! Och om inte på tala på det jätte fin!
- Haha tack, ja jag är glad om jag kan hjälpa till., Jag fortsätter med att knyta upp mina skor, nu går det i alla fall bättre. När jag är klar möter jag Harrys blick och tittar in i hans ögon länge. Dom var vackra. Oh herregud så vackra. Haha vad är det med mig och One Directions ögon? Man drunknar i både Harrys och Zayns, det är i alla fall säkert. Dom var gröna och tindrande.
-Jaha så bor du i London eller? Frågade Harry mig, jag måste ha sätt ut som en dåre när jag stog och stirrade.
-Ja fast jag kommer från Sverige igentligen. Säger jag.
- Jaha, ja det är väldigt fint där! Vi har ju vart där några gånger, men ska vi gå till dom andra nu eller? Frågade han.
 
Harrys perspektiv:

Hennes ögon var så vackra, hela hon var vacker. Tror aldrig att jag sätt en sån snygg tjej förut, och tro mig. Jag har sätt många. 
- Ja, visst! Säger hon och ler.
- Den här vägen, säger jag och visar med handen och leker gentleman. Zayn hade berättat för mig om att hon inte hade någon familj förutom hennes moster och kusin och att hon var tvungen att bo i London i 2 månader.Jag vill vara här för henne äver fast jag inte känner henne än men jag tänker ändra på det ikväll. Jag visste redan att hon var svensk men jag ville bara hitta något att prata om. Vi kommer in i vardagsrummet där alla sitter. Hon går fram och hällsar glatt på alla. Niall är hungrig som vanligt och vi har precis beställt pizza.
- Ska vi se film eller vad tycker ni? Frågar Louis.
- Fiiiilllmmmtiimmmeeee! Ropar Liam.
-Skräckis! gnäller Zayn.
-Haha okej vi tar skräckfilm då till att börja med, säger Louis och letar fram en film och stoppar in den i dvd spelaren. Jag ser på Ashleys ansiktsuttryck hur hon inte vill se skräckfilm. Zayn och Liam sitter i en soffa och Niall,Louis, jag och Ashley sitter i en annan. Jag sitter bredvid Louis och Ashley. 
 
Ashleys perspektiv:
 
Jag HATAR skräckfilmer, bokstavligen så hatar jag dom. Det är bara onödigt och läskigt. Filmen börjar och jag är skiträdd. En docka hoppar fram och jag skriker så att jag nästan skiter på mig. Alla börjar skratta särskilt Harry. Jag lipar åt honom.
-Kom här, säger han och klappara bredvid honom
- Jag är väll ingen hund?
- Tshhh, ber Liam
- Nej men luta dig bara mot soffan så går det nog bra. Jag satt upp helrakt och spänt så det fanns nog en sanning med det han faktiskt sa. Jag lutade mig tillbaka och Harry "Gäspade" och vips så var hans hand runt om mina axlar och jag i hans famn, jag hade inget emot det direkt för jag kände mig modigare nu med filmen.
 
Vi satt så hela filmen och sen kom pizzan som var försenad så alla hugger in. Efter pizzan tar vi en kärleksfilm för killarna är trötta efter jobbet och då tar vi en som alla har sätt innan så man slipper anstränga sig. Jag är också trött. Vi börjar titta på "Dear John". Harry håller mig i hans famn igen vilket är mysigt,mitt huvud mot hans bröstkorg. Fast jag förstår inte vad han menar med det och jag känner honom inte men aja. Efter halva filmen har både Niall, Liam och Louis somnat. Vilket är lite konstigt med tanke på att klockan bara är 21.00
- Jag tror jag måste gå hem till Perrie nu, förlåt men hon smsade och sa att hon var ensam så jag får gå och hjälpa henne med det problemet. säger Zayn och Harry har redan släppt taget om mig.
-Okej hejdå Malik. säger Harry
-Är det okej om du stannar här  eller tar dig hem på annat vis för jag har nästan ingen bensin att ta mig hem på.
-Jag skjutsar dig gärna, Säger Harry och tittar på mig.
- Okej men då gör vi så då, bara jag inte ställer till med problem. Jag kramar om Zayn och han går. Vi tittar klart på filmen i tysnad.
- Kan du skjutsa mig nu? Jag behöver komma hem. Frågade jag och såg sedan att han sov. Jag ruskar i honom och ställer samma fråga igen.
- Ja, här har du bilnyckeln. Sätt dig i bilen så kommer jag snart ska bara på toa.
- Okej, svarar jag och går ut till bilen. En stor svart bil och jag sätter mig i den. Det dröjer ett långt tag men han kommer inte. Vart är han? Jag som är så sjukt trött nu!
 
Tumblr_ly3zskqtqs1qc4g8vo1_r2_250_large
 
Jag går in igen efter tio minuter för att leta efter Harry, Han  ligger i soffan och sover. Suck! Jaha det var ju sjyst, Inte har jag körkort häller. Jag sätter mig i soffan för att väcka Harry men jag vet att det inte är någon ide så jag somnar...
_________________________________________________________________________________________
Jaha det var del 6 då, förlåt om den är dålig eller stavfel och så men jag orkar inte rätta dom. Klockan var 01.00 så jag kunde inte sova så jag skrev den här och har nu tidsatt den till 10.00 istället. Sorry som sagt.
Kram,
Kommentera plz <3
 

Kommentarer
Anonym säger:

Mera mera mera mera mera mer mer mer mer me me me m m m m !!!!!!!!
Vill ha mer av denna gryma vara :)

Svar: Haha, tack du är bäst! Det kommer en till klockan 20.00
Matilda

2013-01-06 | 11:39:09
Amelia säger:

Riktigt bra :D

2013-01-06 | 13:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback