A Summer To Remember. - Del 4

   
Tidigare:
Efter jag fått se det mesta av London så sitter vi nu i bilen påväg hem till lägenheten.
- Jag undrar om du kanske ville följa med mig och Zayn hem till mig och se på film?
- Gärna! Skulle vara jätte kul!, Jag sitter bak med Zayn och Josh sitter brevid Chaffören.
- Kan jag få ditt nummer?, Frågar Zayn och håller fram sin mobil.
- Ja såklart! Jag tar hans mobil och skriver in mitt nummer och han får tillbaka den.
-Tack så jätte mycket. Säger han och ler.
_________________________________________________________________________________________
Zayns perspektiv: 
Hon är så het, i alla fall snygg. Det måste jag erkänna. Vi går ur bilen och jag börjar tänka på Perrie, känns inte rätt. Hur kan jag tycka att någon annan än hon är het? Det är inte okej men Ashley var verkligen snygg, jag ser att Josh också tycker det. Jag tycker verkligen synd om henne, hon hade ju berättat hur hennes mamma och pappa råkat ut för en bilolycka och dött. Sen hade hennes pojkvän vart otrogen med en annan tjej några dagar efter. Det ringer på hennes mobil och hon tar upp den ur sin kavaj, Hon blir glad och svarar. Hon pratar något språk som jag absolut inte förstod. Antagligen Svenska. Hon har inga vänner här och känner sig säkert ledsen över att få bo här, men en sak visste jag. Jag ska prata med grabbarna så att alla träffar henne. Hon måste känna sig behövd, hon behöver vänner här och som jag förstod gillade hon våran musik. Om hon nu inte ljuger, jag ska fråga om hon vill gå på en konsert med oss nästa fredag, idag var det fredag och det var alltså om en vecka så jag kanske kan bli vän med henne innan. Skulle vara kul om hon blev hop med Josh, Harry eller Niall. För en sak vet jag, hon ska vara en av oss.
 
Ashleys perspektiv: 

-Hej det är Ashley, säger jag efter jag svarat.
-Heeeyy babee!! säger Molly, nej hon skriker typ.
- Haha, vad vill du?
- Prata med dig dummer?Vad händer?
-Är med Zayn och Josh
- FRÅN ONE DIRECTION?!
-Ja, säger jag och ser att Zayn tittar på mig, vi är påväg upp till Josh´s lägenhet.Den är sjukt stor, lika stor som min fast han bor ensam.
-Asså jag tror jag måste men jag ringer tillbaka i kväll,
- Ash, det är kväll hjärtat, säger Molly och jag hör att hon fnissar
-JAja men jag ringer i alla fall tillbaka när jag är hemma säger jag och fortsätter " Hejdå, älskar dig finis" Sedan lägger jag på och killarna tittar på mig där vi sitter i soffan och dom håller på att välja film.
-Haha det var bara min kompis Molly,lugn jag är bara eran, säger jag och blinkar med ena ögat.
- Pjuhh det var tur , jag som trodde du inte gillade mig, säger Josh och flinar.
- Skräckfilm, tjuter Zayn.Jag är rädd för skräckfilmer men vill inte visa mig svag framför killarna
- Okej, visst, säger jag och ler.
Min mobil ringer igen och jag ser att det är Tyson som ringer, asså nu när allt börjar bli lite kul ringer han och förstör. Jag pallar inte men jag svarar,
- Vad vill du mig?
- Förlåt mig så himla mycket, gör vad som hällst!
 
   Tumblr_mf8uxgii741rkfnk0o1_500_large
- Nej, jag har det tillräckligt jobbigt nu, låt mig vara! Du får leva med det hela ditt liv! Jag pallar inte och jag som trodde att jag var speciell för dig men du ville väll bara ha ett ligg. När jag säger det tittar killarna upp och ser att jag är ledsen. Zayn som sitter närmast mig hoppar närmare och håller om mig. Jag känner mig trygg och fortsätter "Jag trodde du älskade mig så som jag älskade dig men det glömmer du bort på några glas, det räcker nu, jag trodde faktiskt att du älskade mig men så fel jag hade!" Skrek jag
Tumblr_m6q6hsoj2a1qdw97xo1_500_large
-Jag har aldrig slutat älskat dig., säger han och jag blir förbannad
-Jo, okej vi säger såhär. Jag älskar dig sjukt mycket, vet du då vad jag gör? Jag går och hånglar med en kille. Fan ta dig, hejdå och ring aldrig igen., jag lägger hastigt på och märker att jag verkligen skrek.
- Vad hände? Frågar Zayn.
- En kille, det var det som hände. Zayn, jag säger dig det. Skaffa aldrig en kille, säger jag och han ler
- Nejdå jag lovar. Låt oss se filmen nu.
- Okej, tack. Jag ligger kvar i hans famn hela filmen. Det är inte något kännsligt, bara vänskapligt, jag vet att han älskar Perrie. Men jag kan ändå erkänna att han är sjukt snygg och det var mysigt. När filmen var slut så säger Zayn,
-Jag tror jag ska gå nu men vi hörs, han reser sig och jag förstår att han menade oss båda,
-Jag ska nog också det, behöver ringa Molly. Min kompis alltså, haha hon är lite orolig för mig. Någon i alla fall sa jag och vi alla gick ut i hallen, jag sätter på mig mina rosa Converse. Kramar killarna och knackar på hemma.
Ingen öppnar så jag låser upp, när jag går in ser jag att Pia sitter i köket.
-Varför öppnade du inte? frågar jag och ser att hon sitter och gråter.
-Chris vill skiljas för att han är aldrig hemma och vi är inte lika kära längre. Men vad ska jag göra av dig.
- Jag klarar mig själv. Jag har aldrig sagt att jag ville flytta till London, pågrund av det misste jag en världelös pojkvän och världens bästa vän, det ända jag har kvar, säger jag.
- Varför säker du så när jag hjälper dig? Vet du vad, jag vet att du inte vill bo här så jag har fixat en lägenhet till dig, säger hon och snyftar. Det var egentligen sant för jag är trots allt 17" du är trots allt 17" säger hon som om hon kunde läsa mina tankar. hon fortsätter"Lägenheten ligger här i london och om du vill så kan du flytta nästa vecka" Jag var i chock, jag ville inte bo här vilket var sant, jag ville bo i Sverige inte London. Men nu kände jag ju killarna men de var dom ända, hur skulle jag klara mig? 
_________________________________________________________________________________________
Måste sluta nu men snälla om ni har bloggar kan ni tipsa om mig? Är det dåligt? Krongligt? Skriv i kommentaren <3 KRAM <3

Kommentarer
Anonym säger:

Jätte bra, vill läsa MMEERR!!!!!!!!!
Kram

Svar: Tack!!! :)
Matilda

2013-01-05 | 13:38:27
Anonym säger:

Bra!!!!!

Svar: Tack!!!!!!
Matilda

2013-01-05 | 15:13:11
Mari säger:

Sjuukt bra!! Vill ha mer!! :D

Svar: Tack, gör min dag! Det har kommit ut en del nu! Kram :D
Matilda

2013-01-05 | 19:47:14
Bloggadress: http://directioners4ever.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback