A Summer To Remember. - Del 21

Tidigare:  Harry vinner en Nalle till mig och alla har jätte roligt. Vi åker alla atraktioner, inte alla men dom roliga i alla fall. Vi bestämmer oss för att ta en fika. Jag beställer en muffin och en latte. Dom andra beställer ungefär samma sak. Jag sitter brevid Harry i en soffa och Niall och Molly sitter på två stolar mitt emot och ett bord imellan.
- Mmmmm, so good. Stönar Niall och vi börjar garva. När alla tystnar lägger Harry sin hand på mitt lår och tittar
rakt fram som inget. Jag flinar och smeker hans hand med min hand.
___________________________________________________________________________________________
 
Vi går runt och åker några saker till innan jag börjar må illa. Inte bra att först fika sen åka bergochdalbana.
- Oh, can we go soon? gnäller jag och alla tre som nyss skrattat tittar förskräkt på mig.
- Dont you like it here? It is so boring? Frågar Harry och jag ler.
- No, but my stomach and roller coasters are not very good friends. Säger jag och Harry lägger armen på mina axlar och kramar mig.
- Okay baby. Han tittar på Niall och Molly, han fortsätter: " I think we should go then."
- Haha aww anything for  his Ashley. Cute! Skrattar Niall och vi börjar gå mot utgången.
-Anything, säger Harry och tittar in i mina ögon. Så söt han är. Älskar hans ögon.
Det börjar ringa ifrån min mobil som ligger i min handväska. Jag rotar i den tills jag hittar mobilen. Jag tar upp den och tittar efter vem det är som ringer. Ett nummer. Okej det är ingen jag har i mina kontakter i alla fall. Jag känner igen nummret och svarar.
- Hello? Frågar jag och hör någon andas i luren på andra sidan. En suck. Sedan lite snyft. Vem kan det vara?
- Hello? It is Ashley. Upprepar jag men efter några sekunder piper det i örat. Vem det än var måste den ha lagt på. Jag suckar och tittar på Harry.
- Who was it? Frågar han och jag svarar att jag inte vet. Vi hade bestämt att vi skulle ut och äta på en resturang ikväll men klockan var inte mer än 16.00 så vi bestämmer oss för att åka mot stan igen och titta runt lite. Shoppa kanske.
 
När vi sitter i bilen får jag ett sms. Jag tar upp mobilen och låser upp den. Samma nummer som ringt mig. Jag läser chockat smset. " Var bara tvungen att höra din röst. Saknar dig.. Förlåt. Älskar dig Kram T xx"
Jag och Molly sitter bak i bilen, Niall kör och Harry sitter brevid Niall. Vem är T? Jag visar upp mobilen för Molly så att hon kan se.
- Vem? Frågar jag henne.
- Tyson... Hur kan han? Svarar Molly och jag tittar ner i mobilen igen. Tyson. Tyson. Tyson. Har nästan glömt bort honom. Det var hans fel. Men jag kan inte vara sur på honom hela livet. Att vara berusad är ingen ursäkt men... jag vet inte. Jag är i alla fall inte kär i honom längre. Men jag är redo att förlåta honom. Men inget får bli som det var. Kille och tjej. Jag tänker aldrig kalla honom min. Han har inte rätt att kalla mig hans. Jag trycker på svara och skriva in ett svar. " Tyson.. Jag förlåter dig för vad du gjorde. Men inget kommer bli som det var. Aldrig. Det är bäst att du går vidare. Jag har gjort det, jag har en annan. Du hade ju en annan. I baren. Ha det bra, Kram A" jag läser igenom det jag just skrivit och skickar iväg det. Buh, A låter ju som i "Pretty little liars". Okej jag ska nog sluta titta på serier. Men i alla fall. Han hade inte rätt att göra så mot mig.
- What is it? Jag ser att Harry tittar bak på mig och jag ler.
- Just problems. As usualy. Ler jag stort. Fejkat såklart.
- I am here for you in anyway. Ler han tillbaka. 
Vi har kommit in en bra bit i London när Niall parkerar. Vid det här laget har killarna blivit mycket kända och derför behöver vi en vakt med oss. Vi går runt lite och tittar. Jag och Molly köper ett par varsina skor men sedan köper vi inget mer. Vi går runt lite tills det börjar bli lite mörkt ute. Ungefär 19.00, vi letar efter en bra resturang och går in och sätter oss vid ett bord. Vi beställer och har trevligt.
- I like your hair.. Its so beautiful! Säger Harry och jag viftar lite med det och skrattar. 
Tumblr_mgsukeehvv1s29uc6o2_250_large
- Thanks, you too. Skrattar jag och vi börjar äta. Jag äter oxfile med potatisgratäng. Niall ser verkligen ut att njuta. Jag skrattar lite för mig själv men sedan plingar min mobil till som ligger i väskan. 
- excuse me, säger jag och tar upp min väska. Letar fram mobilen och tittar på smset. " Jag älskar dig fortfarande. Jag kommer inte att ge mig. Jag kommer snart att komma till London om du inte erkänner att du gillar mig. Jag vet det, jag känner dig. Du förlåter mig. Jag kommer fortfarande finnas kvar här när du inser det. Ha det bra själv. Puss T xx" Till smset skickade han en bild:
Bilden på mig och han när vi hånglar. Fan. Jag suckar och lägger ner mobilen i väskan. Fan jag saknar honom. Men det där var lite för mycket. Jag fortsätter att äta och dom andra tittar konstigt på mig.
___________________________________________________________________________________________
Så jäkla ledsen för uppdateringen. Just nu är jag sjuk men imorgon kommer det till och med 2 delar! Kort del men måste sova nu, Mår skit. Men hoppas ni mår bra!
 
Puss o Kram. xx
 

Kommentarer
izabelle säger:

Jätte bra del!! Tycke synd om dig som e sjuk själv är jag förkyld och hostar krya på dig och hoppas att du snart är frisk :)

2013-01-28 | 22:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback