A Summer To Remember. - Del 20!

Tidigare: 
-I want something sweet, and it is you anyway..There is a café near here. I can go there and buy something to you if you want. Säger jag och ler. Hennes leende blir större och större
- Are you serious?! For me? Pleaseeeee.... Säger hon och jag nickar.
- I go then, will be back soon. Okay? Säger jag och kysser henne. Jag går ner ifrån lägenheten och i cafet köper jag en muffinliknande bakelse och går upp igen. Hennes ögon som lyser när hon får se den.
- Thanks!! Tjuter hon. Och jag skrattar. Vi sätter på en film och myser. 
____________________________________________________________________________________________
Ashleys perspektiv:

Mitt huvud ligger på Harrys bröst. Jag tittar upp på honom och han tittar underligt mot mig.
- Haha what? Frågar han och skrattar med sitt charmiga leende.
- Do you want to go to the tivoli tomorrow, maybe Molly and Niall can go with us! mumlar jag mot hans bröstkorg.
- Sounds great, call Molly and ask! Säger han glatt och jag sätter mig upp. Försöker få upp mobilen ur fickan.
- NO, im could now... come here.. gnäller Harry och klappar brevid sig som om jag vore en hund. 
- Haha, noo. I Call Molly now! Säger jag när jag precis fått upp min mobil ur fickan. Jag skriver in hennes nummer som jag självklart kan utantill. Hon svarar på direkten.
- Hej!!!! Kan jag sova över hos Niall ikväll? Snällaaa, säger hon ivrigt.
- Olalallaaaa, såklart du får! Men en annan sak,, vill du och Niall följa med på tivoli imorgon? Frågar jag.
- Sakna mig inte för mycket bara, ja. Jag ska bara fråga Niall. Hon försvinner i någon sekund och svarar" Ja han tyckte det lät som en jätte bra ide! Kan vi träffas 12.00 imorgon hemma hos oss? Asså hos dig." 
- Ja, det blir jätte bra. Vad kul, men vi hörs. Pussas inte för mycket bara. Okej? Säger jag och jag hör att hon mumlar okej och sedan lägger vi på.
- She said yes. At twelve o'clock. Okay? Frågar jag honom och ler. Just nu står jag upp och han ställer sig han med. Han kommer närmare mig så jag känner hans andeträckt. Han är längre än mig så jag får titta upp på honom. Han böjer sig ner och bär upp mig. 
- Okay. Han kramar mig hårt och släpper ner mig igen. Han böjer sig ner igen och kysser mig. Perfekt.
Tumblr_mh3362ui0g1r4xxw5o1_500_large
- Perfect. mummlar jag och kysser honom en gång till. Jag fortsätter med ett " Do you want to sleep here?" jag mumlar fortfarande mellan kyssarna.
- Molly sleeps at Niall? Frågar han.
- Yea..
- Of course. Säger han och kysser mig en gång till. Hans tunga leker med min. Vi rör oss sagta mot sovrummet. Kyssandes. Han trycker upp mig mot väggen och kysser mig på nacken och på munnen mer passionerat. Vi lägger oss i sängen och fortsätter kyssarna. Inget mer än kyssar. Jag drar min hand igenom hans fina lockar. Jag lägger mitt huvud mot hans bröst och somnar...
 
Mollys perspektiv:

Vi hade nu sätt klart filmen och jag står i en av hans tshirtar och borstar mina tänder med en ny tandborste han hade givit mig. Imorgon skulle jag, Niall, Harry och Ashley på ett tivoli. Ska bli skitkul!
Niall kommer in i badrummet och börjar borsta sina tänder han med. Jag vet inte på vilket sätt jag gillar honom. Men han nu i alla fall en av mina bästa vänner. Han tittar på mig i den stora spegeln.. Jag tittar på honom. Så söt. Vi spottar ut samtidigt och båda börjar skratta. Jag kramar honom och säger god natt. Han får en puss på kinden och jag går in till gästrummet där jag skulle sova. Mysigt. Jag checkar instagram, twitter och facebook. Allt ser bra ut, inga direkta nyheter. Jag somnar...
 
Jag vaknar av att Niall väcker mig. Han petar på mig lite försiktigt.
- Morning, sorry for wake you up but the clock is 11 and we have to be at you 12 sooo... säger han och fortsätter efter ett tag " I made breakfast for you." 
- Okay i coming, i will just change clothes. Han nickar och går ut ur rummet. Jag sätter på mig kläderna jag hade igår som nu har torkat och hänger över en stol. Bättre en inget och jag har inget annat med mig hit. Jag går ut till köket och ser att han har tagit fram lite saker och stekt ägg. Så sött. Vi äter upp och far iväg till Ashley.
 
Ashleys perspektiv:  Jag och Harry hade gjort frukost tillsammans, bådas favorit. pannkakor. Mums. Jag står och lägger mascara på ögonfransarna när det plingar på dörren. Harry sitter och läser någon modetidning.
- Can you open? Please... Frågar jag och Harry lägger ifrån sig tidningen och går fram till mig. Han ger mig en kyss och går iväg mot dörren. Jag fnissar lite. Så sött. Molly kommer in först och jag hör att killarna snackar lite i helgen.
- Hallååå snyggoo. Tjuter Molly, jag skrattar och kramar henne.
- Hej, asså herregud mitt hår är en katastrof idag! Snälla kan du göra en fiskebensfläta på mig? Frågar jag henne och hon nickar. 
- Okej, allt för dig. Det vet du. Sätt dig så fixar jag. Jag gör som hon sagt och sätter mig ner.
- Molly fixar. Säger hon och trummar med fingrarna
Tumblr_inline_mg0qm1vsr51rwy2yt_large
Jag flinar och hon börjar fläta. Killarna kommer och dom säger åt oss att skynda.
- Dont say so to a girl! Skäller jag och Harry ler. 
- Okay babe. Molly ger mig en Ojojoj-vad-händer-här blick. Jag bara flinar. Molly går och byter kläder och kommer sen tillbaka med Jeans och någon vit tröja med tryck på, på sig. 
- Lets go! Säger jag och vi går ner till Harrys bil. Alla sätter sig och vi åker iväg. Efter ungefär 10 minuter är vi framme. Vi betalar och går in. Harry tar min hand och kramar om den. Alla fyra går och vi bestämmer oss för vad vi ska åka först. Jag och Molly vill åka någon sårts slänggunor men det vill inte killarna. Så eftersom vi är tjejer så vinner vi alltid. Jag har en väska med massa märken på och som är skitcool. Jag tar upp min mobil och ger den till Harry.
- Since you do not want to go and enjoy us,  you get to take a picture of me and Molly When we are up there. Säger jag och ler.
- Sure babe. Säger han och ler. Jag himlar med ögonen och vi går upp och åker. Jag och Molly flyger upp i luften och båda asgarvar. Vi vinkar till varandra och bildar hjärtan med händerna. När vi är klara går alla och köper sockervadd. Harry vinner en Nalle till mig och alla har jätte roligt. Vi åker alla atraktioner, inte alla men dom roliga i alla fall. Vi bestämmer oss för att ta en fika. Jag beställer en muffin och en latte. Dom andra beställer ungefär samma sak. Jag sitter brevid Harry i en soffa och Niall och Molly sitter på två stolar mitt emot och ett bord imellan.
- Mmmmm, so good. Stönar Niall och vi börjar garva. När alla tystnar lägger Harry sin hand på mitt lår och tittar rakt fram som inget. Jag flinar och smeker hans hand med min hand.
__________________________________________________________________________________________
Som vissa kanske har märkt så kommer delarna ungefär klockan 18.00 - 20.00 förutom på måndagar då det kommer tidigare eller senare beroende på vad jag hinner. Har träning 19.30. Hoppas ni gillade delen och glöm inte att kommentera!
 
Puss o Kram

Kommentarer
Izabelle säger:

Jag älskar din novell !! Den e skit bra !

2013-01-24 | 17:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback