A Summer To Remember. - Del 19 Mollys Perspektiv

 
Tidigare: 
- Jag ska till stranden med Niall och Liam imorgon!!! IIIHHH!! fnittrar jag.
- Lol, haha ta det lugnt. Vet du vad? Harry förlät mig och vi hade jättetrevligt. Bästa dagen ever alltså!  skriker Ashley och vi går mot soffan och sätter oss. Sedan fortsätter Ash, " Jag och Harry har bestämt att vi ska börja på nytt och vi ska ut på en första dejt igen. Hehe, roligt! Du ska träffa Niall och Liam imorgon och jag ska på dejt med Harry, fan vad kul!!" Vi fnittrar och pratar en stund men bestämmer oss sedan för att gå ner till starbucks och köpa en kaffe. Vi bor granne med fucking starbucks. Så bäst!
____________________________________________________________________________________________

Mollys Perspektiv: Jag tar på mig min rosa bekini och tar på mig jeans-shorts och en rosa magtröja med mussepigg tryck på över bikinin. Skitsnyggt! Sedan sminkar jag mig lite lätt och packar ner alla saker jag ska ta med mig i min väska. Jag är skit nervös! Men det blir säkert jätte kul! Jag tar på mig mina Raybans och mina converse. Dom kommer att bli sandiga men skit i lixom. 
- Hejdå! Skriker jag till Ashley som snart ska ut med Harry. Hon ropar hejdå och jag går ut ur lägenheten och springer ner till Niall och Liam som står där nere och väntar på mig. Klockan är tolv och vi ska åka till stranden på direkten. När jag kommer ner till killarna så ger jag dom varsin kram och sedan sätter vi oss i bilen. När vi kommer fram går vi ut ur bilen och Niall granskar mig.
- You are so beautiful today Molly. Säger han och ler. 
- Yeah so I'm ugly all the other days? 
- No! I didn't mean so.. Säger han med ledsen min.
- Haha, sorry. Thanks, you too! Säger jag och viftar med händerna. 
- Let`s go to the beach now.. Säger Liam och himlar med ögonen.
 
   Vi går ner till stranden och lägger ut solstolar. Jag tar av mig mina kläder så att jag bara har bekini och så lägger jag mig ner på en solstol. Jag merker att både Niall och Liam står och stirrar på mig. Jag tar ner mina Raybans så att dom är på nästippen och tittar på dom.
- What?
- Omg you are so hot.. Dreglar Niall.
- Shhh.. Säger Liam och jag börjar asgarva. 
- hahhaa thanks, you arent so bad you either Niall. säger jag och blinkar till Niall. Jag drar upp glasögonen igen och blundar. Niall undrade om jag ville bada men jag sa nej inte nu och dom gick ner och badade. Jag måste bli brun nu när jag är i London. Vill visa att jag varit utomlands fast London kanske inte är världens solsemester men aja. Jag känner något kallt och blött mot min kropp och tittar förskräkt upp.  Liam och Niall skvätter vatten på mig.
- AAAHH! STOP! Skriker jag men då gör dom bara mer. 
- Okay i coming with you then. Säger jag och himlar med ögonen. Vi springer ner till vattnet och svalkar oss. Påvägen upp kommer det fram tre tjejer i min ålder.
-Hi! My name is Sarah and this is Emily and Avril. Säger hon artigt och pekar på var och en av tjejerna. Sarah och Avril har ljust långt hår och stora bröst. Slår vad om att Liam och Niall står och dreglar nu. Emily har brunt hår och dom finaste ögonen jag sätt. Jag är avis.
- Would you like to play volleyball with us guys? And the others over there, Fortsätter Sarah och pekar bort mot ett volleybollnät och där står tre skitsnygga killar. Varför inte skämma bort sig?
- I would think it was funny, what do you think guys? Svarar jag och tittar på Niall och Liam.
- Sure! Säger Liam glatt och Niall instämmer. Fattar inte hur dom två orkar stå och spänna sig hela tiden. Dom tröttnar väll snart.. Jag fnissar och alla tittar på mig. Vi går mot planen och dom andra killarna presenterar sig som Chris, Mike och Zack. Alla tre har six-pack och skitsnygga. Killarna granskar mig och ler tokigt. Haha.
 Jag ska spela med Zack, Avril och Liam. I det andra laget spelar Niall, Mike, Chris och Emily. Sarah är "Avbrytare". Vi börjar spela och jag suger verkligen på det här.
THE BUCKET LIST FOR FOREVER
Efter matchen dricker vi coca cola och snackar. Jag tar tjejernas nummer och Zacks.
Klockan börjar närma sig 18.00 efter allt snack och vi har det sjukt kul. Vi bestämmer oss för att åka hem. Jag och Liam ska hem till Niall och äta middag. Jag säger hej då till alla och vi går till våra grejer och packar ihop allting. När vi går mot bilen är Liam lite snabbare, jag och niall är lite saktare och går bakom honom. Niall tar mig i handen när vi går och jag ler lite chockat. Jag gillar Niall. Han är så snäll. Vi går vidare till bilen och åker hem till Niall.
__________________________________________________________________________________________
Imorgon kommer två delar, första handlar om fortsättningen efter Stranden och den andra om Ashleys dejt. 
 
Puss o Kram xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback