A Summer To Remember. - Del 19 3/3

Tidigare: - I make popcorn, you choose movie? Frågar han och ler. Jag nickar och han går iväg. Jag hör poppandet ifrån köket och bestämmer mig för en komedi. 21 jump street. Jag och Ashley brukar ibland ha så kallade Channing Tatum marathon eftersom han är så bra skodis, eller bara för att han är så sjukt snygg. Ja, nog bara det... Jag sätter på filmen och Niall kommer tillbaka. Vi hinner titta i en halvtimme innan jag blir lite sömnig. Men jag somnar inte, jag lägger mitt huvud mot Nialls axel och njuter av stunden, och tittar på filmen...
_________________________________________________________________________________________

Ashleys perspektiv: 

Jag sitter hemma och väntar på att Harry ska komma. Jag är klar och har fixat mig. Jag har ett par höga shorts med ett vitt linne. Solglasögonen ligger på byrån och Harry borde vara här om en halvtimma. Jag har en låda som jag inte har packat upp än och bestämmer mig för att titta vad som finns där. Jag ställer mig upp ifrån sängen och går fram till flyttlådan som står några meter bort i mitt rum. I ett hörn bakom dörren. Jag drar fram lådan. På en ettikett står det "Ärvt av Mamma och Pappa" Pia har skrivit det. Det hugger i hjärtat. Mamma och Pappa. Jag har inte hunnit tänka på dom under allt som hänt. Jag tror jag har blivit vän med Harry så snabbt för att jag inte vågar vara själv. Jag har ju Molly, men det är inte samma sak.. Jag tvekar men bestämmer mig för att öppna lådan. Jag river låss silvertejpen och öppnar den. Där i hittar jag en ask. Jag tar upp den och öppnar. Där i ligger alla mammas guldsmycken. Bilder på mamma och pappa. Bröllopsbilden. Så himla vackra. Bilder på mammas uppväxt och bilder på pappas. Bilder på mamma, mig och pappa. Jag fäller en tår. Mamma kommer inte att finnas här när jag behöver henne. Pappa kommer inte finnas när jag behöver honom. Jag tar upp alla bilder som jag lagt på golvet och lägger tillbaka dom i asken. Tittar igenom mammas smycken. Dom ligger i en påse som låg i asken. Fler tårar faller. Det luktar exakt som henne. Jag sitter ner och storgråter. Mamma. Jag stoppar ner påsen i asken och stänger den. Jag lägger den på mitt nattduksbord. Jag lägger mig i sängen och gråter. Klockan är ungefär 12.22 och Molly gick ungefär 12.00. Utan att tänka på att Harry snart kommer så somnar jag mitt i gråten. 
 
 Harrys perspektiv:

Jag är på väg upp till Ashleys lägenhet och klockan närmar sig 12.30 då jag ska vara hos henne. Jag hade tänkt och planerat hela dagen igår nästan. Först skulle vi åka till ett tivoli lite längre bort, ta en fika där eller något. Sedan en middag på kvällen. Det bara måste bli perfekt. Jag gillar henne verkligen. När jag är uppe går jag rakt in utan att knacka. Jag kommer på det när jag är där inne och skrattar lite för mig själv. Skärp dig regeln finns inte överallt bara hos Louis. Det låter som om det inte är någon där
- Hallå? Ropar jag men får inget svar. Jag går mot Ashleys rum, jag öppnar det och ser att hon ligger i sängen och sover. Jag går fram till henne, jag ser att hon har gråtigt. Hon är svart under ögonen och hon ser ledsen ut. Undra vad som har hänt. Jag vill men  jag kan inte väcka henne. Vill inte förstöra något, jag tittar runt i rummet. Jag ser en låda lite längre bort. Jag går fran och tittar vad som finns i den. Bilder, småsaker. Jag tittar på ettiketten och jag läser "Ärvt av Mamma och Pappa." Då förstår jag varför hon är ledsen. Hon saknar sin familj. Det skulle jag också göra, herregud. Utan min familj är jag inget.
- Hello... Hör jag en röst och jag vänder mig om. Hon har vaknat. Jag går snabbt fram till henne och sätter mig på huk så att vi hamnar på samma höjd.
- What happend? Frågar jag och pussar henne i pannan.
- Miss mom and dad... Thats all. Im so sorry, i coming. I must look awful. 'll Just fix my face then we can go. Säger hon trött och sätter sig upp mot väggen.
-You go nowhere, we can go for our date tomorrow or someday. Not today or we have our date here. Talk to me.
Säger jag och en tår slingrar sig sakta ner på hennes kind.
- So sorry. Säger hon och jag ställer mig upp.
- Dont say that. I will always be here for you. Okay?
Hon slingrar sitt täcke runt om sig och ler svagt.
- Thank you. 
Tumblr_mbwzdy8dor1r4g57go1_r1_500_large
-Come here hottie.. Fortsätter hon och tar upp sitt täcke som ett tecken på att jag ska sätta mig brevid henne. Hon mumlar något konstigt som jag förstår är svenska. Jag känner igen ordet, hon sa - Jag älskar dig.
Det brukar fansen i sverige hela tiden få oss att säga, i love you. Hon tittar in i mina ögon och jag förstår att det är till mig.
- Jeg elsker dehg. Försöker jag säga och hon himlar med ögonen och räcker ut tungan lite konstigt.
- My crazy gril. Jag börjar skratta och hon ler.
- Thats me, säger hon och gör samma sak en gång till
Tumblr_m1tyib8rir1rsj9t2o1_500_large
- Do you want to talk about it? Frågar jag lite alvarligt. 
- No, i just want too be with you. Säger hon och kysser mig. Våra tungor leker med varandra och jag håller om hennes midja. Kyssen blir mer passionerad. Hon är skitsnygg när hon har hela ansiktet nersmetat med smink. Alltid snygg. Inte konstigt att Zayn också gillar henne. Zayn. Fan. Våran kyss/Hångel avslutar jag och hon ser ledsamt på mig.
- You are so boring... Ser hon på mig med sina puppyeyes. Omöjligt att motstå. Jag kysser henne en gång till. Nej, hon har kysst Zayn. Så äckligt.. Nej men han som är som en bror för mig. Han kysste min tjej och jag förlät henne på direkten. Okej det var han som gjorde det och jag förlät henne för att jag verkligen vill vara med henne.
- What is it babe? Frågar hon och drar i min tröja. Hon drar mig mot henne. " Tell me, i see it"
- Zayn, you.... Säger jag lite tyst.
- Babe, i only want you. So fucking sorry. I mean it! It wont happen again! I promise! Säger hon och kramar mig. Jag tror henne.
- i believe you. Säger jag och kysser henne. Kyssen blir mer passionerad som den andra. Hon lägger sig ner och jag ligger över henne. Inte helt, vill inte få henne att bli mosad. Min ena hand har jag som stöd mot sängen och den andra åker innanför hennes tröja. Hon drar av mig min tröja och ser ut att bli chockad. Hon lägger sin hand på min mage.
- So hot, Säger hon chockat.
-You've seen me in underwear before , why are you surprised. Säger jag och blinkar med ena ögat. Vilket självförtroende jag har då. 
- Yes but omg! Tjuter hon. Jag flinar. Jag kysser henne en gång till, en gång till. Vi rullar runt så hon är över mig.
- Not yet, hon kysser mig och boxar mig kaxigt i magen och ställer sig på golvet. rätar till kläderna och ställer sig i dörröppningen. Tittar bak på mig och går iväg mot köket. Jag bara flinar och ställer mig upp och går ut till henne. Hon håller på att lägga upp glass i två skålar Ben&Jerry.
- A little to me for the box ... and then some to you because you not get ... You understand? Frågar hon och jag flinar. 
- Sure. Jag går fram till henne och kramar henne bakifrån och lägger mitt huvud på hennes axel. Vi går med varsin skål mot soffan. Vi sitter och snackar ett tag. Glassen tar slut snabbare än vad vi trott.
- I want something sweet, säger Ashley och suckar. Jag böjer mig över henne och kysser henne.
- I am here. Always. Hon flinar.
- No, not you... Skrattar hon. Jag vet att det ligger ett litet fik här i närheten, jag kan gå dit och köpa sen komma tillbaka med det.
-I want something sweet, and it is you anyway..There is a café near here. I can go there and buy something to you if you want. Säger jag och ler. Hennes leende blir större och större
- Are you serious?! For me? Pleaseeeee.... Säger hon och jag nickar.
- I go then, will be back soon. Okay? Säger jag och kysser henne. Jag går ner ifrån lägenheten och i cafet köper jag en muffinliknande bakelse och går upp igen. Hennes ögon som lyser när hon får se den.
- Thanks!! Tjuter hon. Och jag skrattar. Vi sätter på en film och myser. 
__________________________________________________________________________________________
Ganska lång del? Kommentera nu!!!! Snälla!! Ber er....
Aja, kommer en del imorgon också. 
 
Puss o Kram xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback