A Summer To Remember. - Del 19 2/3

Tidigare: 
Efter matchen dricker vi coca cola och snackar. Jag tar tjejernas nummer och Zacks.
Klockan börjar närma sig 18.00 efter allt snack och vi har det sjukt kul. Vi bestämmer oss för att åka hem. Jag och Liam ska hem till Niall och äta middag. Jag säger hej då till alla och vi går till våra grejer och packar ihop allting. När vi går mot bilen är Liam lite snabbare, jag och niall är lite saktare och går bakom honom. Niall tar mig i handen när vi går och jag ler lite chockat. Jag gillar Niall. Han är så snäll. Vi går vidare till bilen och åker hem till Niall.
____________________________________________________________________________________________
 Fortfarande Mollys perspektiv:

Framme hos Niall gör vi i ordning mat eftersom Niall tjuter om att han dör av svällt och att han snart tuppar av. Alla hjälps åt och vi gör köttfärsås med pasta. Mums. Vi sätter oss och äter. Gud så gott.
- Yummy.. Mumsar jag och både Niall och Liam skrattar.
- So tasty! Ler Niall och vi äter upp utan att prata. Alla verkar att ha fått i sig lite för mycket och när vi ätit upp säger Liam:
- I think i should go home to Danielle now. Hope its okay guys. 
- Of course its okay bro! Säger Niall och jag fnissar. Ensam med Niall, roligt.. Haha skoja men det ska faktiskt bli roligt! Liam går så småningom och jag och Niall försökte övertyga honom om att vi skulle diska men han sa nej hela tiden. Men som tur va gav han sig till slut. Så nur står jag och Niall och diskar.
- So How long will you stay in London? Frågar Niall tillslut och jag nickar.
- I've been here for about a week and i dont know how long i will stay. A month maybe, why? Svarar jag, Jag vet faktiskt inte hur länge jag stannar, men så länge jag får för Ashley och jag ska vara hemma innan skolan börjar i alla fall.
- I will miss you! You're a good friend. Säger han medans han diskar en talrik. Han släpper talriken och tittar upp och in i mina ögon. Det blir tyst en stund och båda dras till varandras ögon. fan vad vacker.
- I will miss you too! Now lets have fun! Skrattar jag nervöst.
 
Jag skvätter lite vatten på honom och han tittar förvånat på mig. Alvarligt.
- Oh im so sorry... Säger jag
- Oh You! Säger han och skvätter mer vatten än vad jag gjorde på honom och hela min magtröja blir intäckt av skumm. Båda börjar asgarva och båda skvätter vatten åt alla håll. Jag blir helt blöt och han med. Vi skrattar och jag ser att det ligger en kamra på en hylla lite längre bort. Jag springer fram och tar den, knäpper några kort på Niall. Han tar den ifrån mig och knäpper några på mig. Jag är helt svart under ögonen. Yolo lixom, haha. Vi ställer oss bredvid varandra och han knäpper ett på oss båda. Niall vänder ansiktet mot mig och våra ansikten kommer jätte nära varandra och det blir en pinsam tystnad. Jag tar upp min hand och rufsar i hans blöta hår. 
- You are so cute! Ler jag galet.
Tumblr_mgqxv9igg41qhe80jo1_250_large
- You too, säger han lite tystare. Undra varför..
- Haha you really need to change clothes, you're really wet! Me too, I have two One Piece, a little big but maybe you can borrow one. Säger han snällt och ler.
- Yes,please haha. Jag går in på toan och byter om, ja den var stor men skit i. Jätte mysig. Jag går ut till honom och han har en exakt likadan.
- Thanks! Ler jag och vi går till soffan.
- Movie time? Or what? Frågar Niall och jag ler. 
- Sure! Please can I choose movie?
- Of course. Jag ler, jag springer fram till honom och ger honom en stor mysig kram.
- Thank you, säger jag och märker att jag är en aning spidad. Jag går fram till ett skåp där jag antar att filmerna är, jag går förbi teven och ser att han har mitt favoritspel. Fifa 13. Jag Tar upp spelet och visar det för Niall.
- Please. Pretty please! Ler jag sött och sexigt mot honom.
- Yeeyy fifa!! Of course! Skrattar han, han tar den ur min hand, öppnar fodralet och stoppar in skivan i teven och ger mig en kontroll. Vi startar ett spel. Jag är Sverige och han är England. För skojs skull.
Pinnwand-Fotos
Han förlorar med 4-2 och jag börjar kräla på golvet av allt skratt. Jag vann.
- Hahahahaha, you suck!!! Skrattar jag och börjar nästan gråta.
- Noooo...revenge, i need revenge now! Säger Niall surt, fast fejkat. 
- Sure babe, Skrattar jag. Vi kör en match till och jag förlorar den här gången, men 1-3. 
- Omg, im tha best!!! Tjuter Niall och jag som legat på golvet och spelat sätter mig tätt intill honom i soffan och lägger mitt huvud på hans axel. 
- Do you want too sleep here? I have a guest room if you want too. Säger Niall och drar sin hand över mitt hår. 
- Sure! Sleepover!! Movie, do you have popcorn? Säger jag ivrigt. Jag har alltid vart spidad, folk tror ibland att jag har ADHD eller något liknande. Haha, jag är bara glad. Jag nästan stutsar i soffan.
- I make popcorn, you choose movie? Frågar han och ler. Jag nickar och han går iväg. Jag hör poppandet ifrån köket och bestämmer mig för en komedi. 21 jump street. Jag och Ashley brukar ibland ha så kallade Channing Tatum marathon eftersom han är så bra skodis, eller bara för att han är så sjukt snygg. Ja, nog bara det... Jag sätter på filmen och Niall kommer tillbaka. Vi hinner titta i en halvtimme innan jag blir lite sömnig. Men jag somnar inte, jag lägger mitt huvud mot Nialls axel och njuter av stunden, och tittar på filmen...
___________________________________________________________________________________________
Hinner inte med Ashleys dejt idag...kommer imorgon, Men kommentera!!! Vad tycker ni? Några ideer? 
 
Puss o Kram xxx
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Jätte bra!!!!
Längtar till imorgon :)

Kram

Svar: Tack! :)
Matilda

2013-01-21 | 21:33:08
Anonym säger:

Super bra!;)

Svar: Tack! :)
Matilda

2013-01-22 | 17:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback