A Summer To Remember. - Del 18

Tidigare: -So sorry. Do you forgive me?
- Yes, i think so... But it is becouse i love you. Orden hugger i min mage. Vet inte varför. Men jag får ont i magen men blir ändå varm i hjärtat. Inte än. För tidigt.
- Aww, thanks babe!!!!!! nästan skriker jag och kysser honom. 
-Its okay. Do you want lunch? Frågar han och jag blir nästan lite chockad. Det här gick bättre en vad jag tänkt mig, trodde inte att han skulle förlåta mig såsnabbt.
____________________________________________________________________________________________
 
- Yes please. Svarar jag och vi går iväg mot köket. Där inne står det en skål med kyckling och sallad i.
- I have not succumbed, I'm doing it now. You can sit down.
- did you do it all yourself? So cute! Säger jag och fnissar lite. Jag sätter mig på en stol som står intill matbordet. Harry kommer med tallrikar och bestick. Han hämtar skålen, vatten och glas. 
- It looks delicious! Utbrister jag och Harry skrattar.
- Well, thank you. Han ler. Så himla fin. Jag tittar in i hans gröna ögon och säger.
- I know I only have caused problems and do apologize for that.
- I'm sorry too, I'm too boring.. Suckar Harry och jag blir nästan chockad. Igen. Han ber om ursäkt fast han är en av dom bästa på denna jord.
- no youre not boring! I wonder if we can start from the beginning. With everything. Maybe go on a first date. if you understand ... Säger jag och ler lite.
- Sure, sounds realy great. Do you wanna go on a date tomorrow night? Frågar han och jag kommer på att jag nästan inte har haft någon tid för Molly. Min Molly, som alltid har hjälpt mig igenom allt, till och med nu.
- Okay. Säger jag och ler Stort, kanske lite överdrivet stort. Harry flinar
Tumblr_inline_mgqy86hq6n1rrmia6_large
- Youre soooo cute.Säger Harry och flinar lite till. När vi ätit upp måste jag gå. Hem till Molly, hon behöver berätta en sak. Det var i alla fall det hon skrev på sms. Tror det inte är något viktigt, antagligen vill hon bara ha sällskap. Jag ställer mig upp och hjälper Harry med disken. Jag står och diskar den sista tallriken när känner två händer på min midja. Harry lyfter upp mig bakifrån och bär mig till vardagsrummet.
- You need to stop do that!!! Harry lägger mig ner i soffan och han lägger sig åvanpå mig. 
- Dont go, I've missed you. Säger han med ledsen min. Jag har lite skum av diskmedlet på handen och blöter ner hans näsa med skummet. Han kysser mig och börjar sedan kittla mig. 
- Stay here and i stop do it!. Säger han och jag skriker. 
-STOOOP, jag skrattar och knuffar ner honom från soffan. Men i fallet drar han med mig så att båda ligger på golvet. Jag lägger mig på honom och börjar kittla honom istället. Går inte så bra då han inte är kittlig. Båda fnittrar lite och jag kysser honom. 
- I need to go babe. But I will come back. Säger jag och blinkar med ena ögat.
- Yes, or I'll come for you! Can i drive you home? Frågar han och jag skrattar.
- its okay, I take the bus. Thanks anyway sweetie, Säger jag och skrattar.
Tumblr_m8bzoanebl1r7wdclo4_r1_250_large
- Bye, Säger jag och kramar om honom. Sedan kysser han mig.
- Bye sweetheart. Jag går ut och stänger dörren. Går till bussen. Fan! Jag har precis missat bussen, nästa kommer om en halvtimme, bara vänta antar jag.
 
Mollys Perspektiv:

Ashley har skrivit att hon är hemma om en timma beroende av busstider. Jag har skrivit med Niall hela dagen. Jag kan inte fatta, jag skriver med Niall från One Direction. Han hade frågat efter mitt nummer när vi var hemma hos Louis och sen i morse började han skriva med mig. Han är så himla fin, söt, snygg. Även om jag inte känner han så bra så vill jag lära känna honom, men inte pågrund av att han är med i One Direction. Okej bara liteee. Han frågar vad jag gör och vi skriver som man brukar, inget mer med det. Jag går in till köket och tar en macka. Mobilen vibrerar i fickan på mina jeans. Det är Niall : " do you want to do something with me and Liam tomorrow? We were supposed to go to the beach, please join us! xx" Jag känner ju inte dom så bra så varför inte visa mig halvnaken för dom! Haha skämta, men skulle faktiskt vara kul. "Hell Yeah! Of course. What time? xxx" Jag skickar det och äter sedan upp min macka. Jag tittar lite runt på twitter och sedan ringer det på dörren. Ash!
Jag springer och öppnar.
- Jag ska till stranden med Niall och Liam imorgon!!! IIIHHH!! fnittrar jag.
- Lol, haha ta det lugnt. Vet du vad? Harry förlät mig och vi hade jättetrevligt. Bästa dagen ever alltså!  skriker Ashley och vi går mot soffan och sätter oss. Sedan fortsätter Ash, " Jag och Harry har bestämt att vi ska börja på nytt och vi ska ut på en första dejt igen. Hehe, roligt! Du ska träffa Niall och Liam imorgon och jag ska på dejt med Harry, fan vad kul!!" Vi fnittrar och pratar en stund men bestämmer oss sedan för att gå ner till starbucks och köpa en kaffe. Vi bor granne med fucking starbucks. Så bäst!
___________________________________________________________________________________________
FÖRLÅT!!!! Jag suger asså...Dålig uppdatering...  Men ni måste kommentera, då kommer det delar. Eftersom nästan ingen kommenterar är det tråkigt att skriva! Jag vill inte lixom känna mig tvungen till att skriva, men det blir mycket roligare med kommentarer och ett stort tack till alla som kommenterar, en puss till er!! ;) 
 
Någon har klagat på att det är Engelsk text och jag skriver det för att jag tycker att det blir mer verkligt. Fast för mig tar det längre tid med Engelsk text så snälla tyck till så kan jag ändra om det nu är så att ni vill ha svenska. 
Kram xx

Kommentarer
izabelle säger:

Jätte bra tycker jag jag börja läsa den idag och jag värkligen älskar den, så himmla bra och den engelska texten gör det ju mer värkligt vilket är bra.

Svar: Roligt att du tycker om den och välkommen. Hoppas du stannar kvar :) xx
Matilda

2013-01-20 | 19:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback