A Summer To Remember. - Del 17

Tidigare: 
- We fix this together.
- Come on, we drive to Harrys house. We fix this together. Säger Zayn och ler. Jag tar på mig mina converse och vi åker hem till Harry. När vi är utanför hans hus plingar vi på. Tillsamans. Jag har en känsla av att det här inte går bra. 
____________________________________________________________________________________________
 
Jag hör steg närma sig och ljudet från ringklockan sakta försvinna. Jag är nervös. Aldrig varit såhär, jag gillar Harry men ändå kysser jag Zayn. Jag hör hur någon låser upp och hantaget rycks ner. Dörren öppnas och där står såklart Harry. Han öppnade med ett leende men som nu är borta.
- What do you want? Frågar Harry och tittar på mig och sedan på Zayn.
- Please we are so sorry bro. I love you, and i love Perrie. Im so sorry, it was my fault. Säger Zayn och tittar på Harry.
- but why did you do that? svarar Harry.
- You have a beautiful girlfriend, and she was so sad and i dont know... can you ever forgive me? Frågar Zayn
- She is not my girlfriend... Säger Harry tyst.
- Yes she is! Please... Fortsätter Zayn. Jag står som en stel jag vet inte vad men pinsamt är det. Jag får som ett ryck, Jag puttar in Harry som står vid dörren så att han rammlar in i hallen. Jag går in och stänger dörren. Zayn står kvar där ute. Harry ligger ner på golvet tvärs över mattan. Jag sätter mig på hans mage och håller i hans händer så att dom ligger mot golvet och så att han inte kan göra något. Jag böjer mig ner och kysser honom.
- Ha! So sorry but you were so hot and im so sorry for The-Zayn-Thing. I think im in love with you. And i know you are in love with me too. I know it! Please. Sorry. Jag han nickar bara helt stumt.
- Yes, i think so. But I'm jealous...
- I know, im so sorry. I love you. Jag fattar inte att jag själv säger dom där orden. Jag känner honom inte så bra för att kunna älska honom. Men jag säger det för att få honom att förlåta mig.
- It was Zayn and, like i said. I love you. Stop, please forgive me. Fortsätter jag. kysser honom igen och den här gången kysser han mig tillbaka. Den blir mer passionerad. Jag släpper taget om hans händer och drar mina fingrar längs hans hår. Det plingar på dörren och jag kommer ihåg Zayn. Jag ställer mig upp och rättar till min topp som åkt upp lite. Öppnar dörren och går ut till Zayn. Jag stänger dörren och säger till Zayn:
- He forgives me. Please, go home. We can do this but I want him to trust me. I need to fix this myself. Please. 
- okay, i call you. God bye then. 
- Thanks, god bye. Säger jag och Zayn går mot sin bil. Jag går in till Harry och kramar honom.
-So sorry. Do you forgive me?
- Yes, i think so... But it is becouse i love you. Orden hugger i min mage. Vet inte varför. Men jag får ont i magen men blir ändå varm i hjärtat. Inte än. För tidigt.
- Aww, thanks babe!!!!!! nästan skriker jag och kysser honom. 
-Its okay. Do you want lunch? Frågar han och jag blir nästan lite chockad. Det här gick bättre en vad jag tänkt mig, trodde inte att han skulle förlåta mig så snabbt.
__________________________________________________________________________________________
Asså herregud förlåt!! Jag var tvungen att göra en sak... Som tog några timmar och jag sa 21.00 men det blev 22.20 Sååå himla ledsen. Plus att det här är den minsta delen ever.... och sämsta....
 
Puss och kram ändå.. :* xx
 

Kommentarer
ayya säger:

Jätgebra

Svar: Tack! :)
Matilda

2013-01-18 | 16:16:53
Bloggadress: http://onedirectionrockme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback