A Summer To Remember. Del- 13

Tumblr_me7gsdh8in1regjl1o1_500_largeTumblr_mghyku72pc1qmwwqpo1_500_large
Our Love For robsten ...Twitter / Home
Tidigare: 
- Yes but im to tired to go.. säger jag men då ställer sig Harry upp och bär upp mig.
- No Harryy, säger jag och fnissar.
-Yes Harry, säger han och går till sitt sovrum och lägger mig i hans säng.
- Goodnight. Säger han och pussar mig på pannan. Sen går han ut och jag somnar på direkten...
__________________________________________________________________________________________
Jag vaknar av att något låter. Jag öppnar ögonen och ser då att jag är i Harrys säng. Juste han bar upp mig hit igår, Jag sätter mig går ur sängen. Mina kläder ligger bredvid sängen och jag lånade en tshirt av honom som jag sov i igår. Jag kommer ut ur rummet och går sedan längs en liten korridor. Jag följer ljudet. Jag går och hittar sedan Harry stå och göra frukost i köket.
- Oh hi! Säger Harry glatt när han får syn på mig. Han håller på att göra pankakor. Jag går fram till honom så vi står sida vid sida.
- Morning. Säger jag och gäspar.
- Tired? Frågar han gulligt och drar in mig i hans famn. 
- Yes, i love your bed. Han släpper mig och lägger sina händer på mina höfter och kysser mig mjukt. Sen bär han upp mig så att jag sitter på diskbänken eller vad man nu kan kalla det. Han kysser mig igen och fortsätter sedan med pannkakorna. Han tar fram tillbehör och gör i ordning. Han skär låss en bit pannkaka och tar lite sylt på sedan för den mot min mun. Jag äter upp det snabbt. 
- Is it ok?
- YUMMY, do you have more? Säger jag och han skrattar.
-Ofc! Come over here. Säger han och sätter sig på en stol brevid matbordet
- Yeey. fnissar jag och hoppar ner från diskbänken och sedan går jag och slår mig ner vid matbordet.
vi äter och det är jätte gott.
- Do you have job today? Frågar jag Harry
- Yes, im so sorry. But after today we are almost free from the rest of the summer.
- Sounds great!
- Yea, but we have some concerts too but thats so fun! Should i drive you home now? I have too leave soon,so sorry...
- It is ok! I have to go home to Molly anyway!
___________________________________________________________________________________________
Asså nu är det såhär att jag hade skrivit en skitlång del som förlåt men sen råkade jag klicka och vips så var allt borta!!! Orkade inte skriva om hela så här har ni lite, kommer resten imorgon. Kan ni fatta hur irriterande? Ååå så himla ledsen
 
Kommentera!! Puss o Kram xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback