A Summer To Remember. Del- 12

Tumblr_mgifx7e5gm1s2xpkxo1_500_large
Tidigare:
-What are you doing with Harry? Let him be! You are anyway so ugly and disgusting. He is mine!
- Oh please shut up! What the hell have I done? I am their friend and I'm not together with one of them so stop it. Fuck you! 
Harry kommer springande emot oss.
- What happens?
___________________________________________________________________________________________
Harrys perspektiv:

När jag hämtat nycklarna till bilen ser jag Ashley stå och skrika mot en tjej och ser inte direkt glad ut. Jag börjar springa mot dom, det har blivit mörkt ute så jag ser inte riktigt vem hon skriker till. När jag närmar mig dom ser jag att det är en tjej i Ashleys ålder, om inte yngre.
- What happens? Frågar jag andfått men ändå oroligt.
-Nothing.. Säger Ashley ledsamt. Jag lägger armen runt om henne och kramar henne.
- Omfg it is you! Harry Styles!!! Skriker tjejen. 
- Yes i am, and if you touch her it will probably not be fun for you. Säger jag och kramar om Ashley hårdare.
-Okay.. Säger hon och går sin väg
- What did she say? Frågar jag och tittar ner på Ashley och in i hennes vackra ögon.
-She wanted me to leave you alone..
- please don´t do that. Säger jag och pussar henne på pannan.
- Okay, säger hon och ler.
 
Vi går till min favoritresturang. Vi äter det vi beställer och pratar förfullt. Det är riktigt trevligt. Jag tror jag är kär i den här tjejen. Hon är så cool. Så bra. Hon har en egen personlighet som jag aldrig har sätt förut. Jag gillar henne riktigt mycket. Det börjar ringa på min mobil. Varför just nu? Undrar jag och tar upp mobilen och ser att det är Paul. 
-Excuse me, it is Paul..
- Its okay. Säger hon och ler. Jag svarar.
- Hi? What is it? I have my day off today!
- I know but you have come.You must sign some papers before tomorrow! 
- But...
- Come on! Säger han och lägger på, jag suckar.
- I have to go.. But you can come with me if you want? I'll sign some papers then I'm back home.
- Sure..
- Im so sorry! Säger jag och suckar än en gång.
-It is okay! It is your job.. Säger hon och ler. Jag betalar och vi börjar gå mot bilen igen. Jag öppnar dörren åt Henne och skyndar mig runt bilen till min dörr. Jag kör till vår studio. När vi är framme går vi in. Där ser jag en bunt med papper och Paul.
- Whyyyyy? Gnäller jag och stirrar på Paul.
-It is your job. Säger Ashley och blinkar.
Jag sätter mig ner och börjar skriva på alla papperen medans Ashley sitter och skrattar och pratar. 
- Hahahaha, you are so cute! Skrattar hon och jag ler.
- Because I do my job? Säger jag och ler.
- Yeeaaa! När vi är klara går vi till bilen igen. Det tog ungefär en halvtimme och nu är klockan 20.30
-Should i drive you home or do you want to come over to me? Frågar jag när vi sitter i bilen.
-We can go to your home. Säger hon och jag ler av lättnad. Precis det jag ville.
-Okay. Säger jag och börjar köra
*
*
Ashleys perspektiv:

Jag sitter i Harrys soffa och tittar på film. Jag ligger som vanligt i Harrys famn.
- Can I sleep over here? I can not go home, im too tired.. mummlar jag mot Harrys bröstkorg.
-Okay, I sleep on the sofa and you in my bed? Frågar Harry.
- Yes but im to tired to go.. säger jag men då ställer sig Harry upp och bär upp mig.
- No Harryy, säger jag och fnissar.
-Yes Harry, säger han och går till sitt sovrum och lägger mig i hans säng.
- Goodnight. Säger han och pussar mig på pannan. Sen går han ut och jag somnar på direkten
_________________________________________________________________________________________
kort del, alltså förlååååt för den dåliga uppdateringen!!! Men Det kommer att bli bättre. Jag lovar! Det kommer en till ikväll som förlåt. Är hos pappa över helgen (Är inte här ofta) Så jag kan inte göra mitt bästa med bilder och så. Plus att jag är sjuk och har feber just nu. Sorry
 
Glöm inte att Zayn fyller år idag, GRATTTIS ZAYN XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback