A Summer To Remember. - Del 11

                                       
Tidigare: 
När jag gick ner till närbutiken stirrade nästan alla tjejer som gick förbi. Jag undrade varför tills jag hörde vad alla som pekade viskade.
- Det är hon som hänger med One Direction, typ ihop med någon.
Oh nej, nu får man säkert massa hat också. Pallar inte... Tur att dom inte vet något om mig och Harrys kyss, då hade dom fått spel. Jag ser massa sura miner och går in i butiken. Tar fil och betalar, sen springer jag hem.
_________________________________________________________________________________________
 
- Molly här har du din fucking fil. Säger jag och en tår rinner ner längs min kind. Hon tar den och säger tack. Först då ser hon min tår.
- Ash! Vad har hänt?! Säger hon chockat.
- Nej inget, jätte många tjejer gav mig hatblickar och stirrade. Dom har sätt bilder med mig och killarna. Fuck this shit! Orkar inte, nu kommer alla tjejer i hela världen att hata mig och jag pallar inte sånt nu efter allt...
- Men gumman, inte alla tjejer. Du har alltid mig hjärtat. Det blir bättre, sa dom något till dig?
-Nej men du fattar inte. Jag vill inte bli någon jäkla tjej som tar deras killar. Skulle inte göra något om man blev kändis du vet. Men hällre det än att alla hatar en. Tur att jag inte vart inne på twitter på ett tag. Men en sak dom tror är att jag är ihop med någon av killarna, vilket jag inte är! Bajskorv... Säger jag och ruffsar till mitt hår.
- Jag förstår visst hjärtat! Alla hatar nog inte dig? Dom kan inte hata dig för dom vet inte vem du är, dom har bara sätt bilder. Ring Harry och be han att komma hit. Så kan du snacka med honom. Jag lovar att det hjälper. Jag går ut medans. Jag behöver shoppa lite..Säger hon och ler mot mig.
- Okej... Du kanske har rätt. Jag ringer Harry på direkten, så går du eller?
- Herregud, ta det lungt tjejen. Ska man få äta upp nu när du ändå köpt? 
-Jaja.. Säger jag stöttigt. Vet inte varför men är inte på något bra humör direkt. Bara lite småsur på livet.
 
När hon har ätit färdigt och fixat sig går hon ut på stan och jag ringer Harry. Han svarar nästan direkt och jag blir förvånad över hur snabbt han svarar.
- Hello sweetheart! Säger Harry glatt.
-Hi... Säger jag mindre glatt.
- Are you ok? Frågar han och låter orolig.
- yes but.. Some girls saw me today and everyone started pointing at me and gave me the sour faces. Can you come over? I think we need to talk ...
- Yes ofcourse! One minute, but I'm in starbucks and drink coffee. You might want to come here, or I'll come to your home? Frågar Harry
- No, please come. I Want to talk undisturbed ( ostört ). säger jag. Vi lägger på strax efter och jag går och fixar till mig lite efter det att jag gråtit. Jag har bara på mig mjukisbyxor och ett linne. Jaja, skit i det.
 
Det knackar på dörren och jag öppnar. Där står snygga Harry. Omg, fjärilarna i magen kommer tillbaka och jag kramar honom. 
- Im so sorry for how i look... Säger jag när vi slutat att kramas. Harry sätter säg i soffan och jag hämtar te. Jag ger honom sin kopp och jag tar min och sätter mig i fosterställning i soffan.
- Everyone hates me now. I dont want it too be like this. I have been through so much and I can not take it. säger jag och suckar.
- i can not handle it. Maybe's best if I do not see you any more.
- No dont say that! I want to be with you. You make me happy. They should not be allowed to decide who i'm gonna be with and who I shouldn't be with. I like you verry mutch Ashley!
- You are right. it sucks. But we can not do something, they hate me! And i dont like it, you know.
- They have to listen to me. I'll talk to them in any way.
 
Tumblr_mgd178ffb61rjzx2ko1_500_large
-And i must go now, we are going out today you know. Dont worry about the fans. I like you and it's the only thing that matters. säger han och reser sig upp. Han håller fram sin hand och drar upp mig. Han böjer sig fram och pussar mig på munnen. Sedan går han sin väg. 
 
Molly hjälper mig att fixa mig inför kvällen. Jag har på mig en klänning som jag själv tycker är rätt så sexig och Molly sminkar mig. Det blev perfekt. Egentligen så brukar jag inte bry mig så jätte mycket om att fixa mitt hår och tycker det är snyggt som det är och låter det vara som det är. Harry skickar ett sms om att han är där nere och väntar på mig. Jag går ner och ser honom stå lutat mot sin bil. Som vanligt, det fick mig att tänka på Zayn. Han som brukade bry sig så mycket har inte smsat på tre dagar. Hoppas jag inte har gjort något.
- Hi, säger jag och kysser honom på munnen.
-Oh, you look beautiful! Säger han och ler. " We need too go to the resturant, is it okay?"
- But you have a car? I thought you used it.
- Haha, yes i do but the restaurant is not far from here. I'll just pick up the keys in the car. Coming soon, you can begin to go about in that way. Säger han och pekar. Jag nickar och börjar gå. Helt plötsligt kommer en tjej fram till mig och skriker:
-What are you doing with Harry? Let him be! You are anyway so ugly and disgusting. He is mine!
- Oh please shut up! What the hell have I done? I am their friend and I'm not together with one of them so stop it. Fuck you! 
Tumblr_letn7gn6sg1qbmozgo1_500_large
Harry kommer springande emot oss.
- What happens?
___________________________________________________________________________________________
Haha mer än så får ni inte! Förlåt om ni tycker det är sent, igen. Men så får det helt enkelt vara. Förlåt också om det är dålig engelska. Har inte det bästa betyget  så jaja :) Kommer nog en till del ikväll! Vill ni ha mer från Harrys perspektiv?
 
Kommentera! Puss o Kram!!! xx
 

Kommentarer
ayya säger:

Sjukt bra vrf skriver du på engelska??

2013-01-09 | 21:52:25
Bloggadress: http://onedirectionrockme.devote.se
Anonym säger:

Fin blogg :)

2013-01-09 | 21:57:52
Bloggadress: http://thedaylight.blogg.se
Belieber&Directioner säger:

Najs

2013-01-12 | 12:32:20
Bloggadress: http://www.onedirectionstories.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback